Gå til innhold

Bilde av en hund


el_scorcho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Bildet er for stort. Vi trenger overhodet ikke en så stor versjon med mindre det er noen spesielle detaljer du har lyst til å fange oss med.

- Såvidt jeg kjenner tyngdekraften og bildet ditt, er det feil vei. Ikke verdens største jobb å snu på det, men det er greit å kunne vise det i nettleseren.

- Hunden ser ut som en helt vanlig hund i et helt vanlig hus. Hva ville du med bildet? Hva var det med hunden på akkurat dette bildet? Kjedelig blikk. For ordinært med andre ord.

- Vanlig innelys pleier å gi utrolig kjipe farger. Forøkt å ta bilde av hunden ute?

- Jeg vet ikke om fotografietikken din, men du må gjerne, om du har mulighet, redigere det litt etterpå. Å stille litt opp på kontrasten er én veldig stor og positiv forandring vanligvis.

- Som sagt, for mye hund. Det lille teppet vi se på bildet, er kjedelig og ikke veldig romantisk. Hunden på et grønt gress med vinden i pelsen hadde gjort seg så mye bedre.

- Jeg føler det ville gjort seg bedre med litt mer av hundens hode.

- Allikevel: kjempefin hund.

 

Ha mot. Det var ikke vondt ment, men det eneste pene jeg så var hunden. Og det er for så vidt bra ettersom den var motivet, men motivet var utrolig kjedelig fremstilt, beklageligvis. Lykke til videre!

 

(Ikke drep meg. :cry:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...