CAT-scan Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Vil det noensinne komme en 'The Sims' pakke med orginalspillet pluss alle ekspansjonspakkene? Dette er noe jeg seriøst savner. Jeg kjøpte 'The Sims' da det kom ut, men gadd ikke å begynne å kjøpe ekspansjonpakker. Nekter selvfølgelig å kjøpe hele hurven separat (siden dette er latterlig overpriset, og er fantastisk tungvint). Kommer EA noensinne til å gi ut en pakke med alle ekspansjonspakkene, eller er dette å forvente for mye av EA (de er jo noen kapitalistiske svin, så det blir vel først når salget av ekspansjonspakker har stoppet helt det blir aktuelt) ...og nei, jeg kommer ikke til å kjøpe meg 'The Sims 2'.
halola Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Nei, det finnes ikke noen med alle. Triple deluxe er den siste pakken som ble sluppet, som har flere tilleggspakker, men jeg er ikke sikker på hvilke...
Sammeh Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 EA kommer nok til å gi ut en pakke med Sims og alle expansion pakkene i forbindelse med at Sims 2 er nytt, alt for å kunne presse enda mer penger ut av Sims før det dør. EA er kjent for å være kapitalister.
Windoge Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Det må da komme før eller senere. Ville sendt en mail til produsentene og spurt. Folk svarer som regel på slike spørsmål.
Prowl Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Vil det noensinne komme en 'The Sims' pakke med orginalspillet pluss alle ekspansjonspakkene? Dette er noe jeg seriøst savner. Jeg kjøpte 'The Sims' da det kom ut, men gadd ikke å begynne å kjøpe ekspansjonpakker. Nekter selvfølgelig å kjøpe hele hurven separat (siden dette er latterlig overpriset, og er fantastisk tungvint). Kommer EA noensinne til å gi ut en pakke med alle ekspansjonspakkene, eller er dette å forvente for mye av EA (de er jo noen kapitalistiske svin, så det blir vel først når salget av ekspansjonspakker har stoppet helt det blir aktuelt) ...og nei, jeg kommer ikke til å kjøpe meg 'The Sims 2'. Er det lov å spørre hvorfor du ikke vil ha TheSims 2?
Sigga Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 (endret) Har jo Sims Deluxe 1 og 2 som inneholder originalspillet + 2 ekspasjonspakker eller nåe sånt... EDIT: halola var før meg...my bad. Endret 22. september 2004 av Sigga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå