Gå til innhold

Mouseskatez ... the replacement

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er du lei av å kjøpe dyre teflonteiper og shit til musa di, det var jeg.

"F***" , tenkte jeg der jeg satt med høl i teflonteipen og en høy skrapelyd kom hver gang musa kom i bevegelse. Slik hadde ikke jeg tenkt til å sitte veldig lenge.

Rundt om kring i kroker og skap lette jeg og kom over den fiiine donald duck teipen som en gang for lenge siden ble med i donaldbladet familien kjøpte.

Du vet sånn som bare datt av uansett hva slags overflate du teipet den til ;).

Vel vel, den ser glatt ut og det kan umulig være bedre en ingenting tenkte jeg. Satt meg ned og teipet litt.

GJETT OM DET FUNKET FETT DA og så har jeg en hel rull :D !!!

Anbefaler det foran dyre produkter fra netshops. Hvis du har det liggende hjemme:

GL & HF ;D :thumbup:

Til slutt: DONALD TAPE ROCKS :yes::yes::yes:

Endret av AmmO
Videoannonse
Annonse
Skrevet

javel;) men det er mest CPL med Donaldteip på museføttene ;)

"åå få se hva slags mouseskatez du bruker da!"

"DRITKULT DONALDTEIP" :roll:

BTW: Syns det er litt snyting å selge så lite teip for så mye penger (teflonteipen) :no:

Skrevet

Kan få kjøpt hele teflonruller med teip også. Disse mouse-skatez greine verierer bare i glatthet og holdbarhet, altså tykkelse på teflonbelegget.

Kjøp deg en rull teflonteip (Ganske dyrt, men langt billigere enn å kjøpe mouseskatez annenhver uke.)

Skrevet (endret)

bruker vanlig blank gjennomsiktig tape på min intellimousev3, funker bra det for meg.. billigere kan det vel ikke bli heller.

Endret av phax
Skrevet (endret)

BTW: Fant ut at teipen, etter et par dagers bruk på støvete Steelpad 4S ikke har synlige skader :)

og: Vanlig teip gir litt mer friksjon enn teflonteip men i forhold til prisen så går jeg definitivt for vanlig teip... :)

Edit: Dere som visste det fra før av: Dere må DELE det med verden FFS :hrm:

Endret av AmmO

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...