Gå til innhold

Hjemme hostet HLTV


Anbefalte innlegg

Hmmm.... De som hoster den? Det jeg egentlig vil er å ta opp et game slik at jeg kan specce det senere og ta opp råe videoer! Se i forskjellige vinkeler osv. Skal på LAn i morra, cw osv og skulle VELDIG GJERNE ha fått fixet det til i morra. Hva skal jeg gjøre for å kunne specce et game senere etter at det er spilt? kan noen forklare meg dette skikkelig? readm'en var vanskelig å forstå seg på....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan hoste selv. Du laster ned dedicated server fra play games menyen i steam, så ser du i dedicated server mappa i steam at det er ett program som heter hltv. du åpner det, og da får du bare opp en konsoll. Så skriver du connect *ip til serveren* og når den er koblet til skriver du record *navnet du har lyst på*, da legges demoen i navn@mail\dedicated server\cstrike

Lenke til kommentar
Du kan hoste selv. Du laster ned dedicated server fra play games menyen i steam, så ser du i dedicated server mappa i steam at det er ett program som heter hltv. du åpner det, og da får du bare opp en konsoll. Så skriver du connect *ip til serveren* og når den er koblet til skriver du record *navnet du har lyst på*, da legges demoen i navn@mail\dedicated server\cstrike

Det er nøyaktig det jeg gjorde! Finner ikke recorden! Det er rettuslett ikke laget noen fil! Hmmmmm.... :hmm:

Lenke til kommentar

Wheee, nå fant jeg 2demor jeg hadde tatt opp i CS1.5 de lå direkte i Counte4r Strike mappa, og jeg måtte flytte de til cstrike ;)

Men nå er problemet at jeg vil gjerne spole frem og tilbake i demoen, og når jeg skal bytte synsvinkel / ta opp med fraps så lukker jeg spole "consolen", hvordan kan jeg få den tilbake igjen i CS 1.5? Hjelp!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...