oerlimo Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg skal kjøpe meg ett 6800 kort (GT eller Ultra) Hvilken leverandør bør jeg velge ? Gainward ? MSI ? Asus ? Hva syntes dere jeg bør velge av GT og Ultra ? All hjelp blir mottatt med stor glede obe
apwr Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Det mest fornuftige ville være å kjøpe et gt, men har du penger kan du like godt klinke til å kjøpe et ultra - hvis du synes den lille ekstra ytelsen er verdt det. Det er vel ikke så stor forskjell mellom produsentene, er vanligvis forskjellig bundle og noen ganger ulik kjøleløsning. Gå for det billigste!
TomWhittaker Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 (endret) Gainward tilbudet på komplett.no er en god kandidat Det her, er garantert at det skal kunne klokkes opp til 6800Ultra, og du mister ikke garantien ved å klokke det til Ultra-hastigheter. Endret 20. september 2004 av ptv-
fredriku Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 MSI 6800GT vil være et godt valg, grunnet endel bedre og støysvak kjøler (i kober forøvrig med 70mm vifte) enn de andre kortene, som kjører referansevifte, eller den bråkete viften til Gainward!
oerlimo Skrevet 21. september 2004 Forfatter Skrevet 21. september 2004 har nå bestillt Gainward sitt tilbud på Komplett. Takk for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå