Gå til innhold

Splitter ny KOHAN 2 info! *wow*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er mer info om det kommende RTS spilet: Kohan 2!

Det er ei god stund siden de nevnte Kohan 2, og jeg trodde nesten at de hadde gitt opp utviklinga, men neida! de har bare gjemt seg!

For i dag fikk jeg mail fra Gamespy med fersk, overraskende original, og interessant info!

Les mer her!!! :dribble:

Dette lover bra, dere!

EDIT:

Over the next week, three high-profile strategy games will hit the scene: Kohan II: Kings of War, Rome: Total War, and Warhammer 40K: Dawn of War. While this review cannot speak to the quality of the other two games, they will certainly have to be "A-List" products in order to eclipse Kohan 2: Kings of War. It's easily one of the best games released so far this year.

Jeg lukter stride kamper! Ikke bare i spillene, men også mellom spill-utviklerne!

Måtte den BESTE vinne! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC,22/09/2004 : 20:07]
Ligna jo ikke lite på Warcraft 3 :S

På demoen?

Jeg synes ikke demoen lignet noe på WC3 jeg!

Screenshotsene.

Herregud da!

Man kan jo ikke dømme et spill utifra sreenshots da!

Må definitivt prøves!

Dette spillet har et mere lignende konsept som Battle for middle earth og Rome: Total war!

Alle disse spillene er slike at man styrer hærer med folk (og monstre) og skal sette dem opp i strategiske posisjoner for best mulig resultat etter et slag! (bakhold osv)

grafikken er også mer eller mindre nydelig!

Noe av den beste grafikken jeg noen gang har sett på et RTS spill! (slår fortsatt ikke GC2 sin)

Skrevet
Jeg sa ikke at det var et dårlig spill, jeg sa det så ut som en warcraft ripoff.

Jeg vet jo at du ikke mente det "vondt", men det er feil det du sier, om at dette spillet ser ut som en wc3 ripoff bare fordi det har en lik grafikk!

Det blir jo det samme som å si at HL er Quake ripoff, fordi HL's grafikk ligner på Quake's grafikk!

Skrevet
[iC' date=22/09/2004 : 20:20]
Jeg sa ikke at det var et dårlig spill, jeg sa det så ut som en warcraft ripoff.

Jeg vet jo at du ikke mente det "vondt", men det er feil det du sier, om at dette spillet ser ut som en wc3 ripoff bare fordi det har en lik grafikk!

Det blir jo det samme som å si at HL er Quake ripoff, fordi HL's grafikk ligner på Quake's grafikk!

Hvis du ser på ett gamespot sine screenshots, så ser det ut som om det er heroes. Og "Action" knappene ser like ut mener nå jeg.

Skrevet
[iC,22/09/2004 : 20:20]

Hvis du ser på ett gamespot sine screenshots, så ser det ut som om det er heroes. Og "Action" knappene ser like ut mener nå jeg.

Og derfor blir spillet en WC3 ripoff?! :nei:

Skrevet
[iC' date=24/09/2004 : 10:51]
[iC,22/09/2004 : 20:20]

Og derfor blir spillet en WC3 ripoff?! :nei:

*minnet* meg om WC3 men kan ikke si jeg tenkte på WC3 når jeg spilte demoen egentlig.

Grafikken var ganske så bra og detalj nivået var høyt! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...