Gå til innhold

Hva slags program BØR jeg ha?


Ozzi

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg ny data for litt siden og den er så og si skrapet for programvare. Eneste som er på den er det som fulgte med, og det er no DVDprogram og no dårlig redigeringsdritt. Office får jeg av en kamerat men er det slik at noen programmer BØR man kjøpe med lisens og allting?

Det jeg vil gjerne ha hjelp til er å finne ut hva slags program jeg bør ha. Hva slags brenneprogram til DVDbrenning o.l. Kom gjerne med forslag til spesifikke program, men tenk på pris. Jeg er litt blakk etter PC kjøpet.

Jeg må ha AntiVirus også. Hadde satt veldig stor pris på hjelp... :yes:

Endret av Ozzi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AVG antivirus er gratis og skal være bra (har det selv, funker fint her). Det finner du på www.grisoft.com. Hvis du vil kjøpe antivir virker det som om NOD32 er ganske så bra (overlegent?)

 

Anbefaler så klart å bruke enten opera (må kjøpe hvis du ikke vil ha reklamebanner i den) eller mozilla firefox (helt gratis) som nettleser.

 

Ellers er powertoys for XP en fin pakke med småprogrammer fra microsoft, hvis du bruker winxp da...

 

Til brenning er NERO fint syns jeg, men det koster vel rund 400kr eller no sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...