Gå til innhold

Nokia 6670 lansert


genser

Anbefalte innlegg

Jeg tror et firma har mye mer lyst til å kjøpe inn 100 6670-mobiler til sine ansatte i dress, enn 7610. Om du skjønner.

Om jeg skjønner? Ja, gjett om. Jeg var blandt de få som syntes 7610 var en forferdelig stygg telefon. Så der er jeg med.

 

Enig i det. 7610 var en telefon som egentlig hadde alt jeg behøvde - men som jeg lot være å kjøpe pga stygg design.

 

Synes 6670 ser mye bedre ut, men hadde selvfølgelig håpt på en mer omfattende oppgradering av innholdet - og at man kunne slanket den enda litt mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes 6670 ser mye bedre ut, men hadde selvfølgelig håpt på en mer omfattende oppgradering av innholdet - og at man kunne slanket den enda litt mer.

Ja, hva med å få lagt inn stereo på den. Og radio. Kan det være så vanskelig? Det var liksom alt 7610 mangla, men det er kanskje ikke så rart at de ikke legger det inn på 6670, hvis det skal være en business telefon...

Lenke til kommentar
... som kan appelere til de litt mere "designkrevende kjøperne".

Tja... Jeg syns nå 6670 var kjedelig og flat. Den ser faktisk litt leketøy ut, syns jeg. Mer stilren enn 7610, ja, men er 6670 det "designkrevende kjøpere" vil ha? :dontgetit:

jeg tror han mente det var 6630 som var ment til de "designkrevende kjøperne"..

Lenke til kommentar
... som kan appelere til de litt mere "designkrevende kjøperne".

Tja... Jeg syns nå 6670 var kjedelig og flat. Den ser faktisk litt leketøy ut, syns jeg. Mer stilren enn 7610, ja, men er 6670 det "designkrevende kjøpere" vil ha? :dontgetit:

jeg tror han mente det var 6630 som var ment til de "designkrevende kjøperne"..

*jeg tenkte feil!*

Endret av Rexton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...