Gå til innhold

Beste kamera til 15.000,- (Må ha svar i DAG!)


Anbefalte innlegg

GS400 er ikke akkurat billlig til 15000kr og veil. pris på 18000. Det finnes billigere 3ccd kamera fra nettopp Panasonic som har små ccd brikker.

 

GS400 får ikke akkurat dårlig skussmål på www.camcorderinfo.com.

 

Du som jobber hos JVC, har ikke peil på om JVC har tenkt å lansere en oppfølger til GRD4000?

 

Telcontar

Hei

 

 

og nei , vi har foreløpig ikke fått beskjed om at det kommer noen erstatter til GR-DV4000, men jeg skal informere så snart jeg eventuelt hører noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Mitt tips: kjoep deg et godt kamera til max 10000, og ikke gjoer den tabben jeg gjorde da jeg kjoepte kamera og blaaste HELE budsjettet paa kamera. Det gjorde at jeg ikke fikk utviklet meg saa raskt som jeg ville.

 

Saa poeng: aa bruke HELE budsjettet paa et kamera naar du skal drive paa med film er DUMT!!!!!!

 

Du kan kjoepe:

*Canon MVX35i

*Canon MVX25i

*Panasonic GS120

*Panasonic GS200

 

Da alle disse har manuell kontroll paa bilde og lyd, dette saa du laerer alle prinsippene innen filmmaking.

 

Etter aa ha kjoept et av disse 10-12000 kroners-kameraene, saa har du akkurat nok til en god kanon-mikrofon (kanon=shotgun paa norsk=retningsbestemt kondensatormikrofon).

 

Saa kan du spare opp nye 10000 kroner til et sett med lys, saa kan du begynne aa lyssette bildene dine for aa begynne aa faa fotoarbeidet til aa se saann noenlunde bra ut. Noe av det du kanskje har raad til allerede er en reflektor (kan koste oppmot 1500 kroner) og reflektorer faar du bruk for HELE tiden!

 

lykke til!

 

edit: saa ikke at du allerede har kjoept kamera. Faar haape det er alt det du vil det skal vaere, og saa ser vi fram til nye piece of junk productions med fotografering i MESTERKLASSE! :)

Endret av Ursa
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kameraet fungerer ypperlig. Har så langt ikke vært kronglete, ser vi bortifra at kameraet nektet å spille av lyden fra klippene vi hadde tatt en gang da vi skulle se på LCD-skjermen i etterkant, men det varte bare et par timer. Så ordnet det seg selv. Rart.

 

Men, ellers et veldig godt kjøp. Takker for innspill. :)

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...