Gå til innhold

Warhammer 40,000: Dawn of War demo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er stor fan av Warhammer: Dark Omen; et spill basert på vanlig Warhammer. Om dette blir noe lignende, kan det bli heftig. Nå er det mange år siden jeg så noen spille Warhammer 40000 sist, men synes å huske det var noe kule units. Carnifex eller noe (anyone?).

Skrevet
Anbefaler alle dere som sier dere "ikke gidder å laste ned" å gi den et forsøk. Veldig bra demo + dere taper jo ikkeno på det(utenom litt tid).

Forskjellen mellom en beta og demo er ikke så mega stor. Iallfall ikke stor nok til at jeg gidder og laste den ned.

Skrevet
Anbefaler alle dere som sier dere "ikke gidder å laste ned" å gi den et forsøk. Veldig bra demo + dere taper jo ikkeno på det(utenom litt tid).

Forskjellen mellom en beta og demo er ikke så mega stor. Iallfall ikke stor nok til at jeg gidder og laste den ned.

bare et spørsmål, spilte du mange kamper online før du ga din dom?

Skrevet

Sett to kamper og spilt en selv.

Skrevet

Sett to kamper og spilt en selv.

hvis betaen fortsatt var igang burde du virkelig ha gitt det en ny sjanse...

1 kamp er vel egentlig ikke nok.... spilte det ca 5 kamper før jeg kom inn i det skikkelig. Var og litt skuffet i starten, men det løftet seg kraftig etterhvert.

Skrevet

Jeg for min del gleder meg sykt mye til dette spillet. Spilte Warhammer 40,000 før og syns spillet er kulere enn Warcraft 3 (som jeg digger) Gleder meg til å lage mine egne lagfarger og bannere å slenge gutta ut i kamper på nettet

Skrevet
Release om to dager nå :love:

Håper at spillet blir sånn passe stort på internett, en del spillere osv.

håper majoriteten blir fans av brettspillet... hvis det blir miljø alla CS blir jeg fort lei.

Skrevet (endret)

Det var ikke det at den var buggy eller noe, den var bare kjedelig. Men det kan hende jeg prøver demoen uansett, kanskje spillet har noe bedre å by på enn det som var i betaen.

Endret av Magus
Skrevet (endret)

Jeg fatter ikke hvordan folk kan si at det er kjedelig, spillet er jo like "hektisk" som Warcraft 3. Det har råe uniter, map og alt det som trengs for at et RTS skal bli bra.

Endret av Sammeh
Skrevet
Jeg fatter ikke hvordan folk kan si at det er kjedelig, spillet er jo like "hektisk" som Warcraft 3. Det har råe uniter, map og alt det som trengs for at et RTS skal bli bra.

Helt enig!

Er jo mye fokus på kamp og effektene/grafikken er jo veldig bra! Artig å zoome inn på slagmarken med det geniale 3D-kameraet.

Dessuten syns jeg at demoen var et stort hopp fra betaen, med fler effekter, nye ikoner og forbedringer i gui'en.

Gleder meg til i morgen! :D

Skrevet

Min upplevelse när jag började spela:

Detta har jag spelat förut! Jag har det till och med i högen med egna spel, fast det står "Star Craft" på kartongen.

Snyggare grafik och andra namn på enheterna, men i övrigt detsamma...

... spillet er jo like "hektisk" som Warcraft 3. Det har råe uniter, map og alt det som trengs for at et RTS skal bli bra.
"Hektisk" är varför jag som regel inte gillar RTS. Helt enkelt för lite Strategi.
Artig å zoome inn på slagmarken med det geniale 3D-kameraet.
Zoomen är ju i praktiken oanvändbar om man inte pausar spelet först, och jag skulle ofta vilja kunna zooma ut mycket mer för att få bättre överblick.

Funktionen med rörlig kamera fungerar mycket bättre i Combat Mission där man kan köra hela händelseförloppet i repris flera gånger och studera det ur olika vinklar.

Spelet som sådant kändes väldigt typiskt "Warhammer 40k", men introfilmen gjorde det inte.

/Olle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...