Gå til innhold

Oppgradere ram + harddisk til Netshop1557GLS.


eivindhg

Anbefalte innlegg

Jeg er så fornøyd med min Netshop 1557GLS at jeg skal selge den stasjonære pc'en min og heller oppgradere den bærbare for de pengene.

Jeg skal kjøpe 512 mb ram (333 mhz, 2700 et eller annet) til, og vurderer å oppgradere harddisken (60 gb) fra 5400 rpm til 7200 rpm. Det jeg lurte på er hvilke ytelsesmessige forskjeller jeg da vil få, er det verdt 1700 kr ?

Driver en del med videoredigering og spill, hvordan forskjeller vil jeg få her ?

 

En ting til, burde jeg kjøpe fra netshop, eller finnes det andre steder som selger dette billigere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut fra testane på barbara og Tom's Hardware så er det vel tvilsomt om oppgradering av HD er verdt det. Når det gjeld RAM så er det mulig at det å bytte til Corsair PC3200 (400 mhz) kan hjelpe litt? Veit ikkje så mykje om det da, så du bør nok sjekke litt testar rundt omkring. Når det gjeld pris så kan ein sikkert få det enda billigare enn Netshop, men personlig ville eg betala litt ekstra for den gode servicen hos Netshop.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...