Jump to content
Sign in to follow this  
Der Kommissar

Problemer med MP-spilling på nettet

Recommended Posts

Hver gang jeg skal prøve å gå inn på et internett-game, blir jeg automatisk kicka før det har gått 5 sekund, og det er skikkelig trasig. Jeg har også prøvd å hoste (altså å create et game ;) ), men ingen klarer å komme inn fordi det står: " [hvemsomhelst] appeard to be a cheater ". Jeg tror det er det som skjer med meg hver gang jeg prøver å joine et game, men det er bare det at jeg bruker ingen form for cheats eller noe... Noen som har noe forslag til noe jeg kan gjøre for å fikse det?

Har du huka av punkbuster nede i høyre hjørne??????????

Hvis ikke blir du garantert kicka i løpet av få sekunder. Vedder på at du ikke har gjort det.

Du bare klikker på "Enable Punkbuster Client" nede i høyre hjørne etter at du har klikka deg inn på multi player

Edited by Blue--Sky

Vel, når jeg skal patche det sier den at Far Cry ikke er installert... Og PB-checkbox'en finner jeg ikke nede i hjørnet der, det er bare ubisoft-logoen der ;)

Jeg får vel prøve å re-installere det, men takk for svarene uansett :)

Vel, når jeg skal patche det sier den at Far Cry ikke er installert... Og PB-checkbox'en finner jeg ikke nede i hjørnet der, det er bare ubisoft-logoen der ;)

Jeg får vel prøve å re-installere det, men takk for svarene uansett :)

punkbuster kom med 1.1 patchen.

reinstal vert nok redninga.