-Teddy- Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 (endret) Kan de ikke vise spill som har over 12år grense kan de droppe hele programmet nesten for min del... Eller flytte programmet til senere! Trenger ikke være de værste scenene fra spill, men plz mer aktuelle spill da. Endret 29. september 2004 av -Teddy-
fenris1911 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Uinteressant for meg. Sikkert uinteressant for "vanlege" folk òg.
Potetfar Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Kan de ikke vise spill som har over 12år grense kan de droppe hele programmet nesten for min del... Eller flytte programmet til senere! Trenger ikke være de værste scenene fra spill, men plz mer aktuelle spill da. Enig... enste som jeg fant noe interesant, var Halo 2. Jeg så ikke episode 2, men skal se 3 hvis jeg husker. Håper det blir Half-Life 2 i det minste!
ttt Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Håper det blir Half-Life 2 i det minste! kva du vil dei skal vise da? 28 sek. frå dei same gamle filmane som du har sett 38 gonger før?
FuJJi Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Syntes de bare drev med bil og dritt spill jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå