Gå til innhold

Xbox- A Work of Magic


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG det er noe av det latterligste jeg har hørt. Du begynte vel røyke/drikke tidlig også pga gruppepress regner jeg med? Greit å holde et standpunkt uten å hele tida gjøre som alle andre gjør.

 

Men over til spørsmålet :

 

Ja, jeg er _veldig_ fornøyd med xbox. Har hatt PS2, GC og Xbox - og må si jeg er mest fornøyd med de to sistnevnte. Xboxen fungerer som en mediestasjon for både filmer/serier/spill og kan brukes til nesten alt. Bra grafikk og mange underholdende spill.

 

Jeg synes dog også at GC er en fabelaktig maskin. Kjøper man et spill til GC vet man at de som har laget den har tatt seg god tid og man kjøper et perfekt produkt. Favorittene blir da Zelda og Marioparty serien, som er veldig artig sammen med venner.

 

Men synes du heller bør bruke den konsollen du trives best med og synes har de beste spillene, uten å måtte høre hva alle andre har å si. Det å gjøre opp sin egen mening om ting er grei å ha med seg videre i livet :D

Lenke til kommentar

Kommer nok til å kjøpe en brukt X-box etterhvert siden jeg eier et par spill og vil ha et par som kommer. Men... mest fremtid? Neppe. Det kommer nok til å komme spill på Ps2 og GC langt lenger, og det er altfor mye PC møkk på X-boxen(PC-spill er best på PC). Fin grafikk, ja, men det kommer jo Gran Tourisimo 4, Metal Gear Solid 3, Resident Evil 4, og det nye Zelda spillet også til å ha, blant annet.

Lenke til kommentar

Joda, personlig liker jeg ikke grafikken på PS2 i det hele tatt - men skal ikke starte noen PS2 vs Xbox vs GC diskusjon her. Man får ta et valg etter hva man liker selv. Igrunn synes jeg eneste grunnen til å kjøpe PS2 er Gran Tourismo og Singstar. Jeg liker Xbox, pga om man modder den kan den brukes som en multimediastasjon og erstatte en dyr htpc - Må innrømme at jeg ser mest tvserier på den og spiller heller mindre.

Lenke til kommentar

Har nå Xbox og PS2 Ps2 har vært med meg lengst, og den har en ganske bra fremtid( Killzone, GTA SA, MGS3, GT4, jAK3, Ratchet 3 osv.) Xbox har jo masse fremtid den og(Halo 2, Half life 2, doom 3, Kotor 2). Gamecube har jo(Zelda, metroid Prime, og , ja noen andre) Nå har det seg sånn at jeg ikke digger Metroid og zelda, så GC er ikke min bag.

Lenke til kommentar
Hva synes dere? Denne konsollen har mest fremtid, jeg hadde enn gamecube men ble lei etter 3 mnd. fordi den hadde ikke noe fremtid(Pluss at jeg ble mobba i vennegjengen :cry: ) Så jeg solgte den og kjøpte Xbox(Da begynnte alle og like meg og jeg ble den mest populære i skolegården :cool: ) Hva synes dere om Xbox Begrunn svaret deres.

ehh liker boxxen min jeg men jeg Elsker GameCuben min og driter i hva andre sier.. for de kan ikke spille zelda spillene eller noen andre suksesser som NINTENDO og bare NINTENDO lager :love:

 

kommer til og kjøpe alt som kommer av nintendo selv om det er for 5.åringer

 

Syntes konseptet med ''stor'' HDD på konsollen er genialt, savner det hos nintendo men jeg har råd til orginale og da kjøper jeg det trenger ikke HDD, men hadde vert tøfft

 

 

 

Xboxen :

+HD

+Masse masse muligheter

+Div-x ol.

-----------------------------

-spillene er ikke så bra syntes jeg (finnes unntak)

-støyen men det er forstålig

Lenke til kommentar

"spillene er ikke så bra" ?????????

Husk på at PS2 har flere spill fordi den er ikke like ny som xbox(samme med gc). Det kommer mange bra spill til xbox nå snart, doom3 f.eks *grøss* :)

 

ikke mins forza motorsport å halo2, nfs u2 kanskje gta sa også kommer en gang ;) vi satser på det :)

 

"begrunn svaret ditt" :

 

Game cube:

 

+nye r.evil

-----------

-ikke like mange muligheter

-mye barnespill (som sagt... De nyeste konsollene har ikke like mange spill, men dette kommer til å forrandre seg)

 

Hvis du liker spillene kjøper du gc helt klart, drit i hva folk sier :)

Endret av e321
Lenke til kommentar
Joda, personlig liker jeg ikke grafikken på PS2 i det hele tatt - men skal ikke starte noen PS2 vs Xbox vs GC diskusjon her. Man får ta et valg etter hva man liker selv. Igrunn synes jeg eneste grunnen til å kjøpe PS2 er Gran Tourismo og Singstar. Jeg liker Xbox, pga om man modder den kan den brukes som en multimediastasjon og erstatte en dyr htpc - Må innrømme at jeg ser mest tvserier på den og spiller heller mindre.

Dog litt døvt at capcom har gitt ut så få titler på xbox. Devil May Cry, Resident Evil osv... Har både xbox og ps2!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har hatt PS2 siden den kom omtrent, og har rukket å bli veldig glad i den. For...hmmm...9-12 mnd siden vil jeg tro, handlet jeg inn en GameCube, som også er ganske morsom. Spillene til GameCube er jo det som gjør den så bra. Masse klassiske figurer, og selvsagt Nintendo :love: som "boss".

 

Nå, altså, i går, gikk jeg til innkjøp av en Xbox (chippet selvsagt), som jeg håper kan gi meg mye spillglede.

 

Er veldig glad for å ha alle tre konsollene, siden det er endel bra spill som kommer ut eksklusivt til alle tre. Det er jo så mye som taler både for og imot for alle, og det er vel egentlig en smakssak, og ikke noe annet som bestemmer konsollvalget.

Lenke til kommentar

Har selv xbox, og ville ikke byttet den mot noen av dagens konsoller. Både ps2 og GC lever på spillene som kommer eksklusivt til de konsollene, men de kan ikke matches med ytelsen til xboxen.

Kjipt å ikke få spilt spill som zelda, mario, resident evil og final fantasy. Men xbox har tross alt Halo, kotor, fable, project gotham++ Så PS2 og GC eiere går også glipp av mange godbiter.

 

Det kjipe med xbox er at mange av spillene som slippes ut til alle konsollene ikke blir så bra som de kunne vært, dette på grunn av at utviklerne som oftest lager en versjon som konverteres til alle konsollene. Dette medfører at man ikke får utnyttet xboxens potensiale maksimalt, for spillene skal kunne kjøres på de andre maskinene.

 

Tror xbox helt klart er den maskinen som har mest "fremtid", dette med tanke på at den er den nyeste og kraftigste av dem. Men man skal aldri avskrive det potensialet som ligger i de gode titlene til PS2 og GC.

Lenke til kommentar
Hva synes dere? Denne konsollen har mest fremtid, jeg hadde enn gamecube men ble lei etter 3 mnd. fordi den hadde ikke noe fremtid(Pluss at jeg ble mobba i vennegjengen :cry: ) Så jeg solgte den og kjøpte Xbox(Da begynnte alle og like meg og jeg ble den mest populære i skolegården :cool: ) Hva synes dere om Xbox Begrunn svaret deres.

:!: :!: :!:

LOL

Hva kan man si...eh...med tanke på at du heter Fanta Boy, og at vi har snakket litt sammen før, så skal jeg ikke si så mye, men jeg er ikke overrasket. Virkelig bra at du ble populær på grunn av Xbox'en din. Da kan den ihvertfall brukes til NOE :roll:

:p

Jeg hadde Xbox før, men så kvittet jeg meg med den, og nå er det ingen som liker meg lenger :cry:

Men så kjøpte jeg meg GameCube da, og nå er jeg veldig populær blant en del 4-5 åringer :p

 

Men fra spøk til alvor, hva PS2 versus Xbox versus GameCube angår, så vil jeg ikke si så mye mer i den saken. Xbox kommer til å gå på en smell om den ikke skaffer masse nye interessante spill, og PlayStation og GameCube kommer til å leve videre fordi de har markedsført seg meget godt, skaffet masse gode, og ikke minst kjente spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...