Gå til innhold

Headset under 1000,-


Anbefalte innlegg

Jøss, den fikk jo god omtale hos HPX, da, og det sier litt, tatt prisen i betrakting. Men hvor godt isolerer den? Omtrent som HD212, eller?

Nei, HD212 isolerer en del mer, men den er en god del større, da. Det er kanskje ikke så lett å se utifra bildene, men PX200 er på størrelse med PortaPro.

 

Jeg var ikke så begeistret for lyden i HD212, egentlig. Det ble nok litt for mye bass til tider. Passer kanskje greit til iPod?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker nå mitt 2 par sony MDR-V700DJ og før det hadde jed MDR-V500 jeg har alldrig hvert så fornøyd med noen headsett før. Veldig lettdrevne og helt krystallklar lyd....de tåler opp til 3W input, det er sinnsykt mye for et par øretelefoner (jeg kan spille så jeg hører hjernen skrangler uten å miste kvalitet). Skulle jeg kjøpt nye så skulle jeg kjøpt 700 på flekken.....

 

Francis

Lenke til kommentar
Jeg har bare et spm. Er ikke Koss 4aat noe gode? Jeg har nettopp bestilt de, vet de er ganske tunge men det går fint. Men spm er egentli, er det ikke veldig god lyd i de da? Og de er vel lukket tror jeg. De virket ihvertfall veldig god men synet kan jo bedra :no:

Det er bra, jeg har dem. Og de er lydtette som fy. kjempe lyd er det også. å de ser meget bra ut :) ikke noe dårlig kjøp det! PS det er livstidsgaranti på de. så du kan gjøre hva du vil med de :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Litt lenge siden, men bedre sent enn aldri.

 

Det ble til slutt at jeg bygget meg selv et lite studio (med GLAVA sine vegger) og n;yde meg med det. Dro til New York (er der fortsatt) og fant Sennheiser 280Pro for $79,99, det er salg like foer jul i de fleste landene utenom Norge, som har det etterpaa. Dermed ble det en slik en.

 

Med tanke paa komfort, saa vil jeg anbefale AKG K271, mens Beyerdynamic 770 (Pro?) syns jeg laater kanskje bittebittelitt bedre enn AKG'en, men den er dyrere enn AKG'en (i Oslo).

 

Sennheiser er en veldig bra lukket, og spiller veldig bra, men jeg syns den yter mye bedre bedre med en forsterker imellom.

 

That's it, takk for all tilbakemelding. God jul og godt nyttaar!

Endret av mamruoc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...