Gå til innhold

AMD er undergroundprossesor! HAHA


Geir M

Anbefalte innlegg

Visste ikke hvilken kategori jeg skulle legge den posten i, men siden AMD er et selskap som lager prossesorer så tenkte jeg at jeg kunne legge den her.

 

Jeg surret litt rundt på nettet og kom over en amerikansk foreldreforum side eller noe lignende. Her står det hvordan du kan finne ut om ditt barn er en hacker. Siden mener at det er et stort faresignal hvis deres barn ønsker seg en prossesor fra AMD

 

"If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD" this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of America processor chips They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be told that you have to order them from internet sites. Do not buy this chip! This is one request that you must refuse your son, if you are to have any hope of raising him well."

 

Kanskje det dummeste jeg har hørt noen gang i mitt liv. Den siden skal liksom være seriøs også..

 

Mange flere gullkorn fra den siden, dere finner sikkert flere om dere går inn på linken under .

 

Link :http://www.rajuabju.com/warezirc/childahacker.htm

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...