Jump to content
Sign in to follow this  
Babadurion

Problemer med 3DMark03 [x800xt pci express x16]

Recommended Posts

Hei, når jeg prøver å starte opp 3dmark03 så kommer det bare denne beskjeden fra microsoft, om jeg vil sende inn feilen, har reinstallert osv. oppdatert firework til 1.1 og har directX9c. fatisk så skjer det samme med pcmark04, men ikke 3dmark01.

Edited by Perrrry

Hei, når jeg prøver å starte opp 3dmark03 så kommer det bare denne beskjeden fra microsoft, om jeg vil sende inn feilen, har reinstallert osv. oppdatert firework til 1.1 og har directX9c. fatisk så skjer det samme med pcmark04, men ikke 3dmark01.

hvor kjøpte du korte ditt hen?

og hvilken merke er det

en kamerat av meg har det samme problemet,med et

Edited by nosto

jeg har et Connect 3d x800xt pci-E og har samme problem. Jeg har forsøkt alle mulige drivere etter støtte for pci -e, men ingenting har hittil hjulpet. Har Abit AA8 dramax hk. Til trådstarter: hvilket merke er ditt skjermkortmerke har du?

jeg har et Connect 3d x800xt pci-E og har samme problem. Jeg har forsøkt alle mulige drivere etter støtte for pci -e, men ingenting har hittil hjulpet. Har Abit AA8 dramax hk. Til trådstarter: hvilket merke er ditt skjermkortmerke har du?

Har samme hk, samme gpu, men jeg har funnet ut av problemet, det er 3dmark03 som kræsjer med catalyst 4,9, men det jobber med en patch nå.

Edited by Perrrry

Jepp, samme problem med x800xt AGP.. Catalyst 4.9 :devil:

Hva får dere i 3dmark med kortet? Uklokket seff , og andre drivere :p

Edited by M@R7!N