Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling trådløst nett m/ oppgraderbar antenne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mindre du har defekte produkt(er), så tror jeg ikke det å prøve andre produkter som vil løse ditt problem. Det har riktignok kommet en del produkter basert på MIMO som kan løse en del av problemene dine (større rekkevidde/kraftigere signal), men anbefaler att du får inn noen proffesjonelle til å måle signalforholdene hos deg. Du vil da kunne få ett bedre grunnlag til å velge produkter, ut fra virkelig behov.

Jeg forutsetter att du i tiden som har gått, har oppdatert produktene dine med ny firmware, hvis dette er tilgjengelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Med mindre du har defekte produkt(er), så tror jeg ikke det å prøve andre produkter som vil løse ditt problem.  Det har riktignok kommet en del produkter basert på MIMO som kan løse en del av problemene dine (større rekkevidde/kraftigere signal), men anbefaler att du får inn noen proffesjonelle til å måle signalforholdene hos deg.  Du vil da kunne få ett bedre grunnlag til å velge produkter, ut fra virkelig behov.

Jeg forutsetter att du i tiden som har gått, har oppdatert produktene dine med ny firmware, hvis dette er tilgjengelig.

6500384[/snapback]

Ja, har oppdatert firmware.

Gikk til slutt såpass lei at jeg kjøpte 2 bredbåndslinjer, 1 til hvert hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...