Gå til innhold

Trenger en ny enkel mp3 spiller


Anbefalte innlegg

Jeg vil ha en mp3 spiller som er liten, hendig lett og bruke, og ikke så altfor dyr. Tenker å legge max 2000kr, helst 1000-1500kr.

 

Minne: enten 256-512mB. Eller harddisk på 5-10gB.

 

Sier ikke nei til en radio på den, men vil helst ikke ha med for mange unyttige funksjoner.

 

Vil ha et enkelt, lettfattelig og oversiktlig display. Om det er farger, eller banlig skjerm spiller forsåvidt ingen rolle.

 

Equalizer er ingen nødvendighet. Hodetelefoner har jeg selv, så det trenger dere ikke å tenke på.

 

Vil at det skal være enkelt å overføre musikk fra pc-en, og at opdatering av firmware skal gå som en lek. Overføringsprogrammet bør være enkelt og oversiktlig.

 

Batterilevetiden SKAL være bra, ca 10timer på at standard aaa batteri. Spilleren skal under ingen omstendigheter måtte lades gjennom usb porten.

 

Den bør helst ikke se ut som en sliten lompe, så utseende er prioritert, merke går for det samme, bør kunne tåle en støyt og ikke være stor og klumpene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Muvo 2 fm 5 gb gjør samme nytten i tillegg til at den har fm radio.  :w00t:

Du kan ikke fortelle meg om en butikk som selger den her i Norge? og hva er prisen?

Litt usikker på prisen. Vet ikke om noen butikk som selger denne enda siden den er ganske ny.

 

http://produkt.hardware.no/vis_produkt.php?product_id=16463

muvo_4g.jpg

 

Men ligger vel rundt prisen på denne som er forgjengeren.

 

1 gig mindre plass og uten radio + litt annet design.

 

1800 +-.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar

Jeg ville anbefale deg å kjøpe en Creative MuVo TX FM. Denne spilleren fåes i 128, 256 og 512 MB versjoner, som koster henholdsvis 795, 1145 og 1595.

Den er liten, kan lagre en god del (hvis du kjøper 512 MB versjonen) og tåler en del. Den har også radio, Og drives av ett stykk AAA batteri, som holder for 14 timers avspillingstid. Spilleren blir gjenkjent av windows som en masselagringsenhet, slik at du bare trenger å dra sangene over i windows, eller du kan bruke det medfølgende programmet til crative.

 

Anbefaler på det sterkeste denne spilleren, og utifra de punktene du har skrevet ovenfor virker det som det er akkurat det du har lyst på. HAr selv 256 MB versjonen og er veldig fornøyd med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...