mms21 Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 LoS, for de innleggene "jeg" ikke liker? Tror nok det var flere enn bare jeg, som ikke "likte" innlegget til Mr.Jenssen.
munky Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 SK har vel også en cs-skole der folk kan få lære litt av proffene...Var dette i sommer engang ihvertfall,ikke sjekka om det er nå. Også selger de diverse fan-effekter Tror NoA hadde noe lignende en gang. står jo på www.Team-NoA.net at knoxville jobber som CS instruktør og Method lever av progaming elns.
munky Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 LoS, for de innleggene "jeg" ikke liker? Tror nok det var flere enn bare jeg, som ikke "likte" innlegget til Mr.Jenssen. Spørs nå litt hvor seriøst man tar det da.
LoS Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 LoS, for de innleggene "jeg" ikke liker? Tror nok det var flere enn bare jeg, som ikke "likte" innlegget til Mr.Jenssen. For det første, så var det en mening, ikke en påstand. Selvfølgelig ville jeg gått rundt og trodd at folk som spilte blandt "eliten" satt konstant og spilte cs, spiste masse dritmat, kun drakk cola, og hadde tilnærmet lik 0 liv, hvis jeg ikke hadde faktiskt lest litt om ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå