Gå til innhold

Aopen Jukebox, kommer ikke inn i windows


tundra

Anbefalte innlegg

Jeg har pakket ny cd-spiller i datamaskinen. så har jeg formatert harddisken. og begynt å installere windows. for å fortsette installeringen må maskinen startes på nytt. det som skjer nå er at under oppstart kommer AOpen Jukebox opp (vet ikke hva det er for), og jeg kommer ikke videre fra dette skjermbilde. har prøvd å trykke alt på tastaturet uten hell. det ser ut som noe som starter i bios. noen som vet hva jeg skal gjøre for å komme videre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant svaret etter litt leting....:

 

If Jukebox will lead your optical drive to freeze, please press 'Del" to go into BIOS setting, Advanced BIOS Features --> Enter AOpen CD Player, change from "Auto" (default) to "Press Insert key". The BIOS will then bypass music CD detection and boot from you floppy/hard disk. We believe that this kind of symptom should be the compatibility of CD disc or optical drive! AOpen will keep tracking and continue to improve the maximum compatibility by releasing new bios in future.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...