Svein_Erik Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Jeg har en SMC trådløs ruter, adsl modem fra Bluecom, og 2 maskiner koblet til. Alt fungerer fint, bortsett fra at jeg nå i de siste dagene detter av nettet innimellom..noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg bruker ikke windows' brannmur, ikke andre heller (bare ruteren sin innebygde). Har sp2 innstallert. Win xp
King-Nothing Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Får du noen feilmld, evt hva sier den??
Svein_Erik Skrevet 14. september 2004 Forfatter Skrevet 14. september 2004 Nei, nå detter jeg av ca hvert 2-3 minutt..så er det av i ca 1-2 minutt..Jeg får logget meg på ruteren..og DSL lyset lyser på ruteren og modemet..skjønner ikke dette !
King-Nothing Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Har du ringt ISP å pratet med de a? Hva sier de?
Equiox Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 (endret) Hei, jeg har selv en SMC-router (Barricade™ SMC2804WBR V.2) og slet med det samme. Det som hjalp meg var å oppgradere firmwaren. Frimwaren kan lastes ned her En ting; hadde du det samme problemet FØR du la inn SP2? Endret 14. september 2004 av Equiox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå