Gå til innhold

bra s754 hovedkort til klokking


j--

Anbefalte innlegg

Hei. Er ute etter et s754 hovedkort som er bra og stabilt. Jeg kommer til å overklokke det en del. Skulle helst hatt et DFI lanparty med nForce 250GB, men det er det ingen norske butikker som har:( Er det noen andre kort som er gode klokkere? kan betale opptil 1600,- for det.

 

EVENTUELT: kjøpe DFI sitt kort fra sverige/danmark? Noen linker til svenske/danske nettbutikker som selger det, og har det på lager?

 

hilsen Jonas

 

EDIT: typos...

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på overklokkers.se står det:

 

Varan har funnits i shoppen sedan Onsdag 08 September, 2004

OBS OBS OBS Med reservation för prisändring, samt leveransdatum. Vi börjar nu ta ordrar av dessa kort

 

Betyr det at de har kortet på lager? Men det står jo "med reservasjon av leveringsdatum" Betyr det at kotene KANSKJE ikke er på lager alikevell?

 

ehhm, svensk har aldri vært min sterke side.....

Endret av clvn
Lenke til kommentar
hvor var det du kjøpte det? Du har vel ikke lyst til å selge det for 1600 hvis du bor i østfold, området;) er litt desp...

 

PS: hadde vært supert om noen klarte å finne en webshop i norden som har DFI kortet på lager:)

Kjøpte det ifra Hovedkort.no, var nr1 i Norge til å bestille dette kortet :D .Tror de bare fikk inn 10 stk i første forsending.

 

Kortet er vedlig vanskelig å få tak i uansett hvor du prøver da mange som meg har hatt pre-order på de kortene DFI har sendt ut intil videre.

Lenke til kommentar

men kan noen anbefale et s754 kort? eller burde jeg vente.. skal på oslolan, så jeg må ha s754 kort før den 30.09 Uansett hvor jeg ser på hw.no så er det noen som kommer med forslag til hovedkort, og så kommer det noen andre og sier at de har hatt problemer med det kortet...

 

Noen forslag? Bør kunne klokkes litt, og prismessig kan jeg betale 1600,- kan sikkert betale litt til hvis det er noe som er helt overlegent..

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...