dmx Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Kommer Silent Hill 4 på PC eller? Det ER lansert på PC allerede (eller skal være lansert i følge Konami og Konamis distributør i Norge. Ved å søke på hele, eller deler av produkets navn i vår søkemotor, vil du få opp en liste med produktsider. Klikk på disse, og du kommer til en side med beskrivelse av spillet, lanseringsdato og skjermbilder. I ditt tilfelle er produktsiden for Silent Hill 4 på PC her: http://gamer.no/produkt.php?produktid=18978 Thanks dude!
Janivars Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Ja. Det er et grøsser-spill set fra 3. persons synsvinkel. Jeg har kun spilt toeren, og der handler det om en mann som plutselig får et brev fra sin avdøde kone. Hun sier de skal møtes i Silent Hill. Men ting er ikke helt som de skal være...Noen kan sikker fylle litt mer inn, jeg er ikke noen die-hard fan av spillet.... 3 person ? Vet ik hvorfor, men det likte jeg ikke å høre.. Selvom jeg digga spill som Max payne og Mafia, men i grøss sjangeren syns jeg det er et must at spill må være first person, sånn at du får en mer innlevelse i spillet..
SimenNor Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det er endel 1.person i 4'eren da. Den bytter på 3 person og 1 person ettersom hvor du er.
ToXciK Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Det er endel 1.person i 4'eren da. Den bytter på 3 person og 1 person ettersom hvor du er. Å? Det var nytt. 1 person som i at du kan panorere kameraet til siden og opp og ned eller at våpenet viser?
SimenNor Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Det vet jeg ikke, har bare lest det mange steder og en kamerat av meg som også sa det. Jeg skal kjøpe spillet til Fredag (24 september) så da kan jeg si litt mer. Det står blant annet at det er både første og tredjeperson her. http://gamer.no/produkt.php?produktid=18978
ToXciK Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Så en trailer av spillet, skjønner det nå . Så ganske tøft ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå