Gå til innhold

GameCube fra Australia ?


Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som vet om det er noe form for sone forskjell på gamecube rundt om i verden?

 

Jeg er fortiden student i Australia og vurderer å kjøpe meg en GameCube, men jeg har lyst å kunne bruke Norske spill når jeg en gang flytter tilbake til Norge.

 

Australia bruker PAL så det skal ikke være noe forskjell på TV system.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: BluE_MoON på 2002-05-10 02:28 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om saa er tilfelle, burde det vel ikke vaere umulig aa overkomme dette?

 

Men for aa vaere paa den sikre siden, kan du ikke bare rusle inn paa Harvey Norman og spoerre dem da?

 

Eller for den saks skyld bestille fra Norge og faa den sendt ned? Like dyrt det( tror jeg ) all den tid det er hoeyere skatt paa saant her nede.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-09 14:25, DrDoogie skrev:

Om saa er tilfelle, burde det vel ikke vaere umulig aa overkomme dette?


Men for aa vaere paa den sikre siden, kan du ikke bare rusle inn paa Harvey Norman og spoerre dem da?


Eller for den saks skyld bestille fra Norge og faa den sendt ned? Like dyrt det( tror jeg ) all den tid det er hoeyere skatt paa saant her nede.


 

Her nede koster jo GameCuben 1400 kr , det er jo 1000 kr billigere enn det er i Norge.

 

Det er en del penger for en stakkars student.

 

*34 dager 3 timer 34 minutter til jeg skal hjem til norge en tur*

Gleder meg til utepils på bryggen i Bergen jeg

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-09 16:54, Roamer skrev:

Pal er Pal, så det eneste problemet kan være at du må ha en adapter, hvis det er forskjell på strømstyrke eller stikkkontaktene. (håper dette gir mening)



 

Tusen takk for svarene jeg har fått.

Jeg VET at pal er pal, det var ikke det jeg spurte om , jeg spurte om GameCube har noe form for sone system på GameCuben sin.(Oki, jeg kunne nok formulert spørsmålet bedre)

 

Men ok, visst du sier jeg kan bruke Norske GameCube spill på min Australske GameCube så har du svart på spørsmålet mitt.

 

 

En kammerat av meg har gjort den "sone" tabben før, han kjøpte en Japansk PS2 i den tro at han kunne bruke Norske spill på den.

 

 

Er 24 år og skal kjøpe meg GC! Ser det er mange fjortisser på denne gruppen som ville sagt at jeg er barnslig

Lenke til kommentar

Quote:


Er 24 år og skal kjøpe meg GC! Ser det er mange fjortisser på denne gruppen som ville sagt at jeg er barnslig


 

Jeg er 29 år og har kjøpt meg en Gamecube (i tillegg til PS2 og Xbox). Synes ikke du er barnslig i det hele tatt. Fjortisser skulle vært utrydda en gang for alle! :smile:

Lenke til kommentar

Vel, for det første: det er litt vanskelig å utrydde de en gang for alle, ettersom folk vokser inn i begrepet stadig vekk.

 

O g ettersom de også vosker ut av de (i alle fall de fleste) så ville det jo bli ett lite hull i befolkningen i og med at folk i en viss aldersgruppe ville vært borte.

 

(og skulle du kontinuerlig sløye alle sammen, så ville vi ikke ha folk under en viss aldre lenger, og det er jo synd)

 

(og, jo jeg veit at fjortiss vistnok "er en tilstand og ikke en alder", jeg f.eks. hoppa rett fra en mental alder på 4 ( da jeg ble født) til en mental alder på 26 (to uker etterpå), men siden det er ganske få av oss ville det jo i alle fall bli skrekkelig få til å passe på de (oss) eldre etterhvert. Dessuten vil jeg ha masse noenogtjue år gamle konkubiner når jeg blir 70+)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...