Goebbels Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 (endret) Heisann. Da jeg etter denne tråden la cs på hylla i mai i drittsinne over at jeg har brukt 3 key'er på cs og steam, har jeg nå virkelig lyst til å spille igjen. Derfor tenkte jeg at jeg nå i morgen skulle kjøpe meg min 4 cd med HL, etter å ha spilt mange lunkne onlinespill, for å kose meg litt på kveldene.. Så er da det store cluet, hvordan unngå at den nye blir sperret? Etter denne kommentaren: "stedenfor å tulle i regedit så avinstalere du steam, cs og alt som har med det å gjøre. Sletter filene som pc'en ikke helt klarte å få bort. Slett alt som har med cs å gjøre i regedit. Så kan du instalere steam med den nye keyen din." Så trengs det tydeligvis en skikkelig opprydding før jeg trår til med steam og cs igjen, har ny nå mailadresse til å lage meg ny konto, men hvordan sletter jeg absolutt alle spor etter cs og steam, slik at jeg bare kan innstallere HL-cs og steam for så å lage ny konto uproblematisk, har fra før av avinstallert hl, cs og steam. men ikke noe mer. Så hvordan sletter jeg alt av spor uten å formatere? Mvh K Endret 12. september 2004 av Ktulu
Treat Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 har du aldri cheata så er det bare og regge keyen på ny konto uten og slette noe som helst
Goebbels Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 Nope.. for key'en er i bruk på gammel konto.
Sigga Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Mener du at den nye keyen keyen du kjøpte er i bruk?
Goebbels Skrevet 13. september 2004 Forfatter Skrevet 13. september 2004 Mener du at den nye keyen keyen du kjøpte er i bruk? Ja, hvis du skummer igjennom posten jeg linket til, så ser du at det stemmer.. Om jeg kanskje har ødelagt en av de keyene skal jeg ikke si noe om. derfor jeg spør her nå, slik at det evt kan unngås nå jeg nå skal kjøpe min 4 kopi.
Goebbels Skrevet 15. september 2004 Forfatter Skrevet 15. september 2004 Ingen som har et konsist svar på hvordan jeg sletter aller spor etter hl/cs/steam på min maskin?
Ksungam Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 er vel eneste sjanse å formatere der ja, men du kan jo ta backups av de viktigste tinga da...
Goebbels Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 er vel eneste sjanse å formatere der ja, men du kan jo ta backups av de viktigste tinga da... Det nekter jeg og tro Har jo nå fjernet hl, cs og steam, da er det vel stort sett bare registeroppføringene som gjennstår, right? Er ikke så veldig kjent i registeret, noen som vet hvilke nøkler jeg kan og skal fjerne?
Potetdamen Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 \HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life\ skal vell ligge noe der vil jeg tro
Goebbels Skrevet 17. september 2004 Forfatter Skrevet 17. september 2004 Takker. Fant disse i tillegg, kan vel bare slette de? Og er det noen jeg glemmer tro? HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Tracker HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve\Steam
Potetdamen Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Takker.Fant disse i tillegg, kan vel bare slette de? Og er det noen jeg glemmer tro? HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Half-Life HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Steam HKEY_CURRENT_USER\Software\Valve\Tracker HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Valve\Steam Joda du kan fjerne de også. tror det var alt
Goebbels Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 For de som måtte lure: så fungerte det helt utmerket. Spiller nå cs, med ny key.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå