Gå til innhold

Patcher til Neverwinter Nights


Anbefalte innlegg

Hei! Har nettopp installert det første NWN spillet. Men før jeg begynner på en save vil jeg gjerne ha lastet ned den siste patchen slik at alle feilene blir rettet opp. For man må starte en ny save for at forandringene skal tre i kraft ikke sant?

Så det jeg gjerne vil vite er hvilke patcher som er gitt ut og hvilken som er den siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

på www.bioware.com finner du informasjon om den siste patchen som er kommet. Tror dette er versjon 1,62, men det skal jeg ikke si for sikkert.

 

Spillet lenge jeg før jeg innstallerte patchene, og de forandre ikke save game mitt i det hele og det store.

Lurer på hvorfor du ikke bare kjører autopatchern til NWN. Da laster den ned den siste patchen til spillet.

Lenke til kommentar

Last ned patchen som tilsvarer det du har, har du ingen expansions, laster du bare ned den vanlige 1,62 patchen til Neverwinter Nights.

 

Patchen retter en del feil og spillet og legger til noen småtinger. Aner ikke hva det er.

Anbefaler også å laste ned CEP fra nwn.bioware.com. Mange servere som kjører på denne om du skal spille online.

Lenke til kommentar

Er bare å installere alle på 1 gang, du kan fremdeles velge hvilket spill du vil spille, om du vil starte med den originale storyen eller Shadows of undrentide.

 

Men tror du gjør det best ved å starte med originalen, så "shadows of undrentide" så "hords of the underdark". Din spiller må nemlig være over level 12 før du starter på Hords of the underdark. Er den ikke det blir den oppgradert til den levelen. Hords of the underdark er ikke for pyser ;)

Lenke til kommentar

Som jeg sa i starten på forige svar, er bare å installere alle på 1 gang, har ingen betydning. Du bør da også legge inn den siste patchen fra biowares hjemmesider.

 

Det beste med å legge inn de 2 expansions er at du kan ta din person over level 20, inn i det som kalle epic, prestisje klassene. Kan fortelle deg at det er MEGET kult og bra gjort. Gled deg ;)

Lenke til kommentar
Men hvis jeg legger inn alle tre, da får jeg vel vite når toeren er over og treeren begynner vel? Sånn at jeg ikke begynner på 2ern med for dårlig karakter liksom.

Når du starter et nytt spill for du velge mellom den originale NWN modulen, Shaodws of undrentide eller Hords of the underdark. Du velger den som passer deg, råder deg å spille de etter som de står på new game lista.

 

Når du skal spille Shadows of undrentide og hords of the underdark, må du velge hvilken person du skal spille som. Da klikker du "select premade" og let deg frem etter den du lagret fra den originale NWN modulen. For å save character velger du bare "save character" på ingame pause menyen.

Din character er nå lagret og kan da brukes i andre moduler.

 

Men, jeg råder deg til, drop det meste du har av armour før du starter med Shaodws of undrentide. Bare velg det mest nødvendige før du save characteren din. Er ikke mye morsomt å spille når du har mange kjempegode våpen i spillet.

 

I Hords of the underdark kan det gjøre det samme hva du har på characteren din når du saver. Hvorfor? Du får vente til du kommer så langt å se selv :p

Lenke til kommentar
Så når jeg har installert alle så trenger jeg bare å installere en patch? Har du en link til de aktuelle?

Sitter på familie PCen forresten. Den har internett. men jeg har ikke. :roll: Men..back to topic

Installere alt, laste ned patch, patche, spille, ha det gøy.

 

Ps, se et par poster lengre opp, der posta jeg dette:

 

Patchene til NWN kan du finne på understående link:

http://nwn.bioware.com/support/patch.html

;)

Lenke til kommentar
Og det morsomme er å laste ned campaigns som andre har laget og teste ut disse i tillegg.... Vil gi deg uendelig antall timer med spillmorro videre fremover :)

 

Virkelig et "neverending" spill dette her.

Jepp, sant nok. Du bør også da ha lasted ned CEP pakken fra Bioware. Comunety expansion pack, sikkert feil skrevet, men er ikke den beste i engelsk skriftlig.

 

Uansett, de fleset Mods til NWN kjører somregel på CEP siden der er så mange nye tilsett til Aurora involvert i dem.

 

Last ned nå, jeg anbefaler det :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...