Gå til innhold

Videoredigeringsprogram . .


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, vi som er noenlunde ærlige og ikke småkriminelle drittsekker og egoistiske snyltere,

Du bør moderere tonen din litt :realmad:

Ikke vær tåpelig. Jeg har ikke kalt verken deg eller andre for småkriminelle drittsekker eller egoistiske snyltere, har bare skrevet om vi som ikke er det. Følgelig har jeg ikke fornærmet noen - utenom dem som måtte føle seg truffet av beskrivelsen, og dem er det ikke synd på.

Endret av Beatnik
Lenke til kommentar
Vel, vi som er noenlunde ærlige og ikke småkriminelle drittsekker og egoistiske snyltere,

Du bør moderere tonen din litt :realmad:

Hva er du/dere som stjeler programvare da? Om du går inn på rimi og stjeler en kasse øl så er du faktisk definert som "små"kriminell, med andre ord du passer veldig fint inn der siden du tydligvis ikke liker å betale for software.

Egoistiske? Hva kan man ellers kalle noen som stjeler og lever på at andre betaler full pris som er høy bla. pga at noen idioter ikke gidder å betale...det er vel relativt egoistisk.

 

Ja, jeg snakker ALDRI spesiellt politisk korrekt, trå forsiktig etc. sier hva jeg mener rett ut. Selvfølgelig er det mange som ikke har råd til heftig programvare, men om du ikke har råd til en sykkel, løper du da å stjeler den isteden? Da finner man heller et billigere alternativ, på samme måte som en del som bruker linux. De gidder ikke betale i bøtter og spann til M$ når det finnes gratis software som funker like bra.

 

Og ja, dette er vel litt avsporing i tråden, men måtte bare si hva jeg mente om akkurat det her;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Det er et eget og langt dyrere og mer avansert program. Men man kan oppgradere fra Studio noenlunde rimelig.

Har du studio, og har kjøpt det før september, får du oppgradert til Liquid Edition 6 for 2976 kr :dribble: . Uten oppgradering koster det over 9000kr :cry: .

Skal kjøpe meg det nå :love:

Liquid Edition 6 koster ca 5k

Liquid Edition 6 Pro koster ca 9k

 

EDIT:

Om det er dyrt eller ikke så kan man ta en titt på denne "skrytelista" http://www.videoutstyr.no/download/Liquid_...emiere_Pro1.pdf

Riktig nok Forrige utgave 5.5, menmen 6.0 er nok enda bedre:)

Endret av chma
Lenke til kommentar

Selvsagt er det dyrt med et program til 9000 kr. Og for amatører flest er det antagelig ren idioti å kjøpe det, siden de aller, aller fleste fint kan greie seg med et program til noen få hundrelapper. Det er tross alt historien i filmen som er viktigst, ikke hvilket program man har brukt til å skjøte sammen opptakene.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg ville sjekket ut Adobe PremiereElements...

Hvis det er like bra som PhotoshopElements så ville jeg ikke tenkt meg om.

Du kan også kjøpe Premiere og Photoshop Elements i en "bundlet" pakke.

 

Begge disse programmenen er beregnet for nybegynnere.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Selvsagt er det dyrt med et program til 9000 kr. Og for amatører flest er det antagelig ren idioti å kjøpe det, siden de aller, aller fleste fint kan greie seg med et program til noen få hundrelapper. Det er tross alt historien i filmen som er viktigst, ikke hvilket program man har brukt til å skjøte sammen opptakene.

En amatør kan fint mene at han/hun trenger finalcut eller noe i den prisklassen, mens en annen amatør kan klare seg med noe til ett par hundre lapper ja. Tror ikke jeg skrev at man må ha dyr programvare for å redigere film, har bare omtrent "forelsket" meg i Liqiud:thumbs:...Har allt fra capture til dvdauthoring.

Det ble Liquid rett og slett fordi jeg viste hva jeg krevde av programmet og da falt mange gjennom...+en kjapp demo hos videoutstyr så var ikke valget vansklig...

 

Og ja, programvare er dyrt, men Windows og office som mange bruker koster og fort noen tusen...om man har betalt for det da.

 

Adobe elements har jeg ikke prøvd sikkelig, men ser ut til å funke bra uten å koste for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...