Gå til innhold

Noen digi bilder


Chainly

Anbefalte innlegg

Brukt 300D, på forskjellige instillinger, med forskjellig utstyr.

 

Enjoy!

 

P.S. Nå har ikke jeg vært her før, så har jeg postet for mange så.. ja.. merker jeg det sikkert.

 

Krititt motas med tatt,

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

Ikke for at bildene er noe spesielle, hadde bare lyst til å dele de, Ha en fin kveld.

 

Hilsen

Rune

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilde 1 synes jeg ikke noe særlig om. For mye knopper, for lite blomster. Delvis rotete bakgrunn som burde blitt klonet vekk.

 

Bilde 2 er heller ikke noe å skryte av. Edderkoppen, som jeg antar er hovedmotivet, får for liten oppmerksomhet. Bladet dominerer også for mye, og bakgrunnen er rotete.

 

Bilde 3; vel en katt. Flott at pusen ser på deg, men skyggen på venstre gjør at høyre øye ikke synes noe særlig. Ellers flott lys.

 

Bilde 4; slett ikke noe dårlig månebilde. Er bildet beskåret, eller fylte månen virkelig så stor del av bildet? Hvilket objektiv har du brukt?

 

Bilde 5; en kniv på et teppe. Ikke noe spektakulært eller spesielt severdig ved dette.

 

Bilde 6, blomst med rotete bakgrunn. Kan ikke se noe spesielt kunstnerisk ved dette, men fargene var jo ok.

 

Kan heller ikke se noe spesielt ved bilde 7, og også her stjeler bakgrunnen oppmerksomhet

 

Bilde 8; søt kanin, fint med uklare bakgrunn. Det ene strået i forgrunnen kunne du fjernet.

 

Bilde 9 ser jeg heller ikke noe ekstraordinært ved, og det er kanskje ikke engang helt skarpt?

 

Bilde 10, rips. De forreste ripsene burde her vært skarpere, og tror at du med hell kunne eksperimentert med andre komposisjoner slik at bladene i bakgrunnen ikke stjeler så mye oppmerksomhet.

 

Flotte lynbilder, men selve lynene blir litt små.

 

Ellers tror jeg at du ville fått mer konstruktiv kritikk fra flere hvis du hadde lagt ut et og et bilde av gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...