Mr-JT Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hei. Pcen har fungert helt topp, men nå har jeg kjøpt en s-ata disk og installert windows på denne. Alt av drivere til hardware er installert, og alt av win-update. Det viser seg at når pcen er i windows, så hopper cpu-usage opp til 25% av og til, og da "hakker" hele systemet, dvs at jeg ikke kan spille noen form for lyd. Det blir bare forferdelig å høre på. Noen tips?
hallgeirl Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Hei. Pcen har fungert helt topp, men nå har jeg kjøpt en s-ata disk og installert windows på denne. Alt av drivere til hardware er installert, og alt av win-update. Det viser seg at når pcen er i windows, så hopper cpu-usage opp til 25% av og til, og da "hakker" hele systemet, dvs at jeg ikke kan spille noen form for lyd. Det blir bare forferdelig å høre på. Noen tips? Sjekk Taskmanager og se hva som bruker CPU. En fin måte å finne feil på
Mr-JT Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 vel, når jeg tar frem oppgavebehandling, så står det nede, bruk av cpu : 0 % . Så hopper den plutselig opp til 25%, men kan ikke se noen prosesser som bruker den cpukraften. så jeg er litt forvirret :\
iron_knuckle Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Hadde samme problem selv Prøv Process explorer den finner ut hva det er som bruker din cpu. Windows task manager duger ikke bestandig. http://www.sysinternals.com/ntw2k/freeware/procexp.shtml Endret 11. september 2004 av iron_knuckle
Mr-JT Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Jeg installerte dette programmet, og det viser : Under system idle process, er det en slags prosess som heter: Hardware interuppts. Denne hopper stadig opp i 25-50%, så nå skal jeg prøve å koble fra div.ting, til jeg muligens får fikset problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå