Gå til innhold

Green 556 - Pcen slåes på, men svart skjerm


Nilsoni

Anbefalte innlegg

#meget lite beskrivende emnetittel endret#

 

Har akkurat motatt en slik bærbar pc. Har satt i batteriet, og strømforsyning!

Men når jeg åpner skjermen og slår på maskinen kommer det ikke noe opp på skjermen! Er det jeg som har gått helt glipp av noe eller???

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som maskinen starter opp, men den er levert uten operativsystem. Skulle vel uansett fått opp skjermbilde for å gå inn i bios. Prøvde å sette i XP-cd'en, og den snurrer og går en stund til den stopper etterhvert. Men ingen skjermbilde. Prøvde også å koble til en stasjonær skjerm til utgangen på baksiden av maskinen, men det var ikke reaksjon!

Lenke til kommentar

Emnetittel endret slik at den beskriver tråden best mulig. Trådstarter: Ta en titt på netikette samt retningslinjer.

Poster som har vært helt off topic i denne posten har blitt fjernet da det betraktes som spam. Et godt tips er å bruke rapporter-knappen istedenfor å leke moderator.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

På de fleste bærbare er det en liten bryter eller liknende som skal sørge for at skjermen slås av om du lukker igjen pc'n.

På en av de jeg har hatt var det "beskyttettelses folie" over enkelte plast deler, denne folien blokerte faktisk bryteren slik at skjermen ikke slo seg på når jeg skulle slå på pc'n. Hvis du har noe slik folie så prøv å fjern den.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner har en bærbar fra ECS

 

Og på denne så var det en slags knapp/bryter på undersiden ja, som jeg trykket/skyvde på for å få den til å funke....

 

Hvordan det er en din maskin vet jeg, meste sannsynligvis noe det samme burde jeg tro....

 

Du trenger ikke å skru løs noe nei

Endret av tintin77
Lenke til kommentar

Hmmm... finner ikke noen knapp på undersiden nei...

Skjer ikke noenting når jeg holder inne FN, og trykker på skjermikonet, har prøvd å justere lysstyrke også. Pc'en er kjøpt hos Multicom, merkelig hvis de sender ut pc'er uten å sjekke de først.. Begynner å bli rimelig grinete... :mad:

Lenke til kommentar

Ringte Multicom i dag, og fikk bare beskjed om å sende den inn...

Da jeg spurte om de kunne sende meg en ny en med en gang, fikk jeg besked om at han tvilte på det, men at jeg kunne sende en mail til support om det. Sendte en mail ca kl. 09:00, men har enda ikke hørt noe!

Hvordan er prosedyrene her? Kan jeg kreve at de sender en ny med en gang eller?

Litt surt for meg da jeg er avhengig av bærbar pc i jobb situasjon fra i dag av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...