FXDC Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) Skal man ikke kunne stille FSB i 1hz step ? Mente dette kortet var jumperfritt når det gjaldt overklokking . Har lest manualen og sett på Asus sine sider , men finner ikke ut av det . Er det noen kloke hoder som kan gi meg et tips ? På forhånd takk EDIT : Fant ut av det Endret 11. september 2004 av erikoi
Prikkus Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Skal man ikke kunne stille FSB i 1hz step ? Mente dette kortet var jumperfritt når det gjaldt overklokking . Har lest manualen og sett på Asus sine sider , men finner ikke ut av det . Er det noen kloke hoder som kan gi meg et tips ? På forhånd takk EDIT : Fant ut av det Har samme HK. Hvordan klarte du å stille fsb 1 hz step?
FXDC Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Skal man ikke kunne stille FSB i 1hz step ? Mente dette kortet var jumperfritt når det gjaldt overklokking . Har lest manualen og sett på Asus sine sider , men finner ikke ut av det . Er det noen kloke hoder som kan gi meg et tips ? På forhånd takk EDIT : Fant ut av det Har samme HK. Hvordan klarte du å stille fsb 1 hz step? Ved å sette "System Performance " til User defined .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå