Gå til innhold

SE k700i og sms skriving


_ZeTh_

Anbefalte innlegg

Er på marked etter en ny mobil, til nå ser det ut som at det enten blir S65 eller K700i. Har store problemer med å velge hvilken jeg vil ha :no:

 

men men, leser her på amobil.no's test av k700 at meldings-skriving er tregt, har prøvd t630 og dn anser jeg som umulig å bruke til sms. Er k700 like ille eller har dette blitt rettet opp?

 

Til slutt et lite sidespørsmål: Har det lyset på baksiden av k700 noen effekt når man tar bilder, da mener jeg om det er kraftig nok til å kunne brukes?

Endret av _ZeTh_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Min mening er at k700 også er utrolig dårlig på sms, går tregt samt vannvittige dårlige taster. Det lyset funker helt ok til å finne nøkkelhullet på bilen om natta, men ellers ubrukelig.

 

Kjøp deg noe annet enn k700 :thumbup:

K700 er nå en veldig bra telefon da... Fordi om sms-skrivingen går litt tregt skulle det ikke hindre deg i å kjøpe den...

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Min mening er at k700 også er utrolig dårlig på sms, går tregt samt vannvittige dårlige taster. Det lyset funker helt ok til å finne nøkkelhullet på bilen om natta, men ellers ubrukelig.

 

Kjøp deg noe annet enn k700 :thumbup:

K700 er nå en veldig bra telefon da... Fordi om sms-skrivingen går litt tregt skulle det ikke hindre deg i å kjøpe den...

K700i er en bra telefon.

Den er mye raskere enn t630 på sms.

Knappene er av de bedre.

 

Lampen på baksiden har en begrenset virkning på bilder. Den har ikke noe for seg på objekter som er mer enn 1-1,5 meter unna.

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...