Whinz Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg har et ati radeon 9600 kort som kom borti ei aluminiums vifte når pc'n stod på, så ble skjermen svart... når jeg prøver å starte maskina med det skjermkortet er skjermen bare svart... er dette kortet ødelagt ? kan jeg få nytt på garantien for noe sånnt ?
Typhon Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Tror nok ikke du får nytt på garantien, da dette er brukerfeil (høres sånn ut ihvertfall). Hva gjorde du a, bare la den oppå?
Whinz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 nei.. har et møkka kabinett som heter techsolo, der vifte kanalen er omtrent oppå skjermkort porten så datt vifta nedpå
Demogorgon Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 men vet butikken du kjøpte kortet at du mista en vifte på kortet? for alt de vet så døde det bare..
Whinz Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 jeg mista daingen vifte... det var vifta som datt nedpå.. har ikke snakka med komplett
Heatsink Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 vel er det synlige skader på kortet? er noe most eller knukket?
hellandes Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg har et ati radeon 9600 kort som kom borti ei aluminiums vifte når pc'n stod på, så ble skjermen svart... når jeg prøver å starte maskina med det skjermkortet er skjermen bare svart... er dette kortet ødelagt ? kan jeg få nytt på garantien for noe sånnt ? Kjære vene Dersom det ikke er synlige skader på kortet , vil du sikkert få nytt på garantien, men...... Er det skjermkort-produsentens feil at du har et råttent kabinett ???? Hvor er moralen din ??
Samcki Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Etisk rett så er det en bruker feil... Så om du har samvittighet nok så er det ikke en garanti sak.. uansett... et radeon9600se koster ikke allverden.
HetrTiXc Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg la engang en vifte oppå skjermkortet(vet det ikke var så lurt, men...) Etterhvert begynte pcen å pipe som bare det, men etter at jeg hadde skrudd den av og fjerna vifta, funka pcen som bare det igjen. Dessverre ser det ikke slik ut for deg.
rc-halv Skrevet 27. september 2004 Skrevet 27. september 2004 Etisk rett så er det en bruker feil... Så om du har samvittighet nok så er det ikke en garanti sak.. uansett... et radeon9600se koster ikke allverden. Hehe, prøv å få det på garantien du. De som produserer skjermkortet har så mye penger at det er ikke synd i dem.
Whinz Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Jeg la engang en vifte oppå skjermkortet(vet det ikke var så lurt, men...) Etterhvert begynte pcen å pipe som bare det, men etter at jeg hadde skrudd den av og fjerna vifta, funka pcen som bare det igjen. Dessverre ser det ikke slik ut for deg. det var sikkert ikke en vifte av aluminium da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå