SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Topic sier sitt. I BF1942 blir skriften "utydelig" når jeg kjører på 4x AA og 8x AF. Jeg bruker ATi Catalyst 4.8, med Control Center på mitt Raden 9800Pro.
Croyfer Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hvilken oppløsning kjører du ? Hvis du kjører f.eks 1280x960 så vil skriften bli utydelig uansett... Er skriften utydelig selv i 1024x768 ?
Lucas Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 ikke noe som helst galt, AA/AF gjør det også slik, en vane sak !
Englebarn Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Ja sånn blir det. Det er ingenting galt med kortet ditt, eller BF1942 installasjonen for den saks skyld. Sad but true. Les deg til hva AA og AF er, så skjønner du hvorfor det blir sånn.
SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 (endret) Ja sånn blir det. Det er ingenting galt med kortet ditt, eller BF1942 installasjonen for den saks skyld. Sad but true. Les deg til hva AA og AF er, så skjønner du hvorfor det blir sånn. Fint det ikke var noe med grafikk kortet mitt! Og hvor leser jeg om AA og AF? Endret 8. september 2004 av SpinNdre
Lucas Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 vet ikke hvor men vet ihvertfall at AA og AF gjør at alle de kantene blir helt strake prøv å se på en bygning oppe langs kanten uten AA og AF eller på fly,heli ect ! merker stor forskjell, men da henger musa litt etter, kommer ann på hvor mye du har det på !
SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 vet ikke hvor men vet ihvertfall at AA og AF gjør at alle de kantene blir helt strake prøv å se på en bygning oppe langs kanten uten AA og AF eller på fly,heli ect ! merker stor forskjell, men da henger musa litt etter, kommer ann på hvor mye du har det på ! Ja, jeg vet hva AA of AF og jeg vet effektene. Det er derfor jeg har slått det på.
SpinNdre Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 jaja seff... Lurte bare på det der med den skriften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå