SaucerMan Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Lurte på om noen har kjøpt seg dvd spillern som rimi selger for tiden. Hatt problemer med den ? Støtter den svcd og dvd-r ? og er den sonefri som de sir?
Playmofetish Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Denne lurer jeg også på.. Noen som vet spesifikasjoner og hva eventuelle ulemper med en så billig spiller er?
SaucerMan Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 En ulempe er helt sikkert kvaliteten på filmene.. men lurer på specs ja
Popobawa Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg tror nok at den tar svcd og dvd-r. De billig merkene pleier som regel å ta det meste bortsett fra divx.
SaucerMan Skrevet 12. september 2004 Forfatter Skrevet 12. september 2004 Ja det jeg og tror.. må da være en her som har gått til innkjøp av en og testet de fleste plater i den ?
Popobawa Skrevet 12. september 2004 Skrevet 12. september 2004 Hvorfor ikke gå ned til butikken og sjekke? Det pleier som regel å stå på esken.
Gerrard Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Jeg kjøpte en Audix 948 på Rimi for et par år siden og den støtter dvd+/-r, vcd, svcd og mpg så jeg regner med at Audix 4506 gjør det samme. Siden denne modellen er klart nyere enn min har jeg vanskelig for å tro at den er mere kresen. På pakningen stod det derimot ikke alle formatene den støttet. Dvs at den fint kan støtte dvd+r selv om det ikke står på pakningen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå