Gå til innhold

Chris Sawyer's Locomotion kontra Transport Giant


Anbefalte innlegg

Skrevet

For å legge thread'n litt tilbake til det jeg spurte om i post 1. Hvordan fungerer Locomotion på de mer klassiske "problemene" du kunne få på gamle TTDX?

 

For å quote meg selv her:

 

Hvordan fungerer stasjonene? Husker "gamle" TTDX fort ble avansert (Lyssignaler anyone :whistle: )om du skulle ha noen flere tog gående på ei skinne. Samtidlig ble det også fort fult rundt en lasteplass for lastebiler. Ikke minst for å snakke om et stadig trangere luftrom rundt flyplasser.

 

Har lest litt om flere tog på ei togskinne, samt at lasteplasser er ikke eksisterende, men hvordan fungerer de nye features i forhold til TTDX opplegget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og siden jernbaner funker cirkus på samme måte blir det fort avansert der også, akkurat slik vi liker det :)

 

Angående akkurat busser er det fullstendig forandret, så de funker bra. Men så er de økonomisk elendige da. Angående lastebiler har jeg ikke testet dem enda, men hva er vitsen? Tog, tog, tog og mer TOG! :D

Skrevet

Det er vel riktigere å si at busser har mye lavere inntektspotensiale enn tog (trikker). Spesiellt gjelder dette tidlig i spillet, da bussene er veldig trege og veldig små. Trikker er faktisk billigere i innkjøp også, men det er en liten investering å lage trikkebanen.

Skrevet

Hvis/når det kommer en patch burde de gjøre slik at man ikke tjener fullt så mye på trikk. Jeg starter alltid med en del trikker til jeg har fått en del penger.

 

 

Tviler på at det er mulig å tjene seg rik så fort i virkeligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...