Forumforumforum Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 (visste ikke om jeg skulle legge inn dette her, eller på "lagringsmedier",,men la det inn her) På hk'et er det 2 ide utganger. ( jeg har "vanlig" ledning, sånn at jeg kan ha 4 cd rom, hd etc.) Jeg har: - cd brenner - WD 250 gb hd Og skal kjøpe en WD 200 gb hd, Blir det det samme åssen jeg plasserer de forsjellig komponentene ? eller burde f.eks begge hd' være på samme ? eller en cd rom + 1 hd være på en ? (dette ble litt vansklig og forstå kanskje) :S
Admin'c Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 ide 0 master sys disk slave lagrings disk ide1 master cdrom slave ??? Mitt forslag
endrebjo Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Som Admin'c sier: Sett HD'ene på IDE channel 0 (sys-disk som master og lagring som slave) og CD-ROM'en på IDE channel 1
Forumforumforum Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 kan det "bli for mye" for et hk ? (altså hardisk) Dette hk'et har jeg. Har som sagt en WD 250 gb, og skal kjøpe en WD 200 gb =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå