Gå til innhold

Tips om ny mobil?


Morphy

Anbefalte innlegg

Hei! Har snart bursdag og føler det er på tide med en ny mobil. Har plassert "mobiltelefon" på toppen av ønskelisten, men hvilken, er jeg usikker på.

Jeg har vært rundt omkring og tittet, og fant Nokia 6230 ganske spennende, men etter flere klager på batterilevetiden ble jeg usikker.

 

Så kommer vel det klassiske spørsmålet, er det noen som har tips om en telefon jeg bør ønske/kjøpe meg?

 

Hva jeg leter etter:

 

- Bluetooth

- Fargeskjerm

- God batteri levetid

- Ikke nødvendig med innviklet kamera, har kamera fra før.

- Ikke nødvendig med mp3 spiller, har også det fra før. (iPod)

- MMS er vel også greit å ha, eller?

 

 

Kamera kan være greit å ha på mobilen det, (alle har vel det etterhvert) men det er ikke utifra kamera kvaliteten "hoved-dommen" min faller.

(Kameraet bør jo være brukbart uansett).

 

Håper noen som leser dette har noen formeninger om hvilken mobil som passer utmerket til det jeg leter etter. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Anbefaler en samsungtelefon når det gjelder batteri levetid så anbefaler jeg samsung P510....Du får tross alt med 2 batteri.

Men den har ikke bluetooth.

Jeg tror ikke at samsung har noen telefoner ute på markedet nå som har bluetooth.

Kameraet på denne telefonene er bedre en på 6230

Lenke til kommentar
Den er å anbefale sier nå jeg, siden du ikke trenger mp3 så vil jeg heller anbefale deg K700 fremfor 6230 hvertfall :)

Ehrm, han vil ha god batteritid, noe som per dags dato iallefall ikke er synonymt med K700i (håper at Sony Ericsson får fiksa dette).

-

 

Jeg tror egentlig at du kan ta en titt på Siemens nye 65-serie som burde inneholde noe for enhver smak og lommebok.

Avhengig av hva du krever (du stiller lite krav igrunn) så kan du nok finne noe spennende her, fra den robuste M65 (bla. sprutsikker) til den billigere Cx70 eller Cx65 :)

 

Skal du ha mobil med mp3 så synes jeg nok at 6230 er valget, den eneste svakheten her er egentlig den lille 128x128 pixels skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...