Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 Kundeservice - mail


Anbefalte innlegg

Prøvde å ta kontakt med Tele2 på mail.... det skulle vise seg at svaret aldri kom... før etter EN MND!!!!

 

Fler som har intrykk av at tele2 kundeservice er bare skrall ?? eller har jeg vært uheldig... jeg som vurderte å bli kunde der... men nå tviler jeg sterkt!!!!!

 

 

:thumbdown: Bånn i bøtta, spør du meg :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv har jeg sendt en eneste mail til Tele2, og fikk svar få minutter senere.

Folk oppfatter nok kundeservice ganske forskjellig uavhengig av leverandør:)

 

Hvis du vurderer Tele2 som din ISP så kan jeg si at jeg har hatt dem i et drøyt år nå, og er stort sett fornøyd. Var litt problemer på forsommeren hvor linja gikk opp og ned som en jo-jo, men dette har rettet seg. Linjehastigheten har alltid ligget litt over hva jeg betaler for.....

 

Jeg bytter allikevel til Telenor nå, men dette er kun pga. 2 megabit muligheten man har der.

(NGT leverer ikke her hos meg)

Lenke til kommentar
Vel, selv om du har hatt en dårlig erfaring med Tele2, trenger ikke det nødvendigvis bety at Tele2 er like bånn i bøtta som du tror.

 

Prøvd å ringe dem ?

 

Sendte du flere mailer ?

ja jeg ringte.... fikk svar da... men skal de ha en seriøs og effektiv løsning som mail egentlig er i forhold til å ringe, så burde den fungere bedre..

 

å det var MAIL servicen jeg ville ha frem i lyset her.. ikke den totale kundeservicen som sikkert fungerer greit nok,, (har ingen erfaring)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...