Mazeking Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 (endret) Har nå reinstallert BF V med 1.6 patch. lagt på PoE 0.1 og kjørt inn 0.1.1 patchen. Har problem ved med at jeg får incorrect verion når jeg forsøker å connecte til en PoE server med den innebygde browseren- Herja litt med 0.1.1 patchen som jeg ikke er sikker på at blir skikkelig installert. Default vil patchen inn på C:\prog...\EAGAMES\BfVietnam Jeg ber den om å instalelre på D:\games\BFV der jeg har installert BF Vietnam. Det rare er at om jeg ikke endrer path så lar patchen seg allikevel installer til c:\.... selv om spill og MOd er installer på D:\ synes det er rart den ikke tar en sjekk av filer før installasjon. Lurer derfor på om det finnes noen konsollkommandoer eller ander måter i PoE som gjør at jeg kan sjekke hvilken versjon av PoE jeg kjører? Endret 7. september 2004 av Mazeking
Croyfer Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 (endret) Hvis du går inn i BF og trykker på "Custom game"-knappen vil du få opp en liste med MODdene du har installert og hvilken verson de er. Du sier at modden installerer seg på C:\ og ikke der du har lagt spillet - dette kan kanskje tyde på at du tidligere har installert spillet på C:\ og ikke avinstallert det på årntlig vis - bare flytta BF-mappa over til D:\ f.eks... Stemmer dette? Uansett er det vel plankekjøring å kopiere mods-mappa over til D:\ PS: er du sikker på at serverene du joiner er 0.1.1 og ikke 0.1 ? -Croyfer- PS: Du kan jo forandre gamedir i regedit hvis spillet er innstallert på "feil" plas - hvis du føler for det da HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA GAMES\Battlefield 1942\GAMEDIR Endret 7. september 2004 av Croyfer
Mazeking Skrevet 7. september 2004 Forfatter Skrevet 7. september 2004 Hvis du går inn i BF og trykker på "Custom game"-knappen vil du få opp en liste med MODdene du har installert og hvilken verson de er (mener å huske at dette stemmer, ja!) Du sier at modden installerer seg på C:\ og ikke der du har lagt spillet - dette kan kanskje tyde på at du tidligere har installert spillet på C:\ og ikke avinstallert det på årntlig vis - bare flytta BF-mappa over til D:\ f.eks... Stemmer dette? Uansett er det vel plankekjøring å kopiere mods-mappa over til D:\ PS: er du sikker på at serverene du joiner er 0.1.1 og ikke 0.1 ? -Croyfer- Det var kun patchen 0.1.1 til PoE som default ville dit. Litt merkelig synes jeg. Første gang isntallerte jeg den på d:\ andre gang lot jeg den defaulte. Selv omd et ikke var en eneste EAGaMES\BFvitenam katalog på C.\ så lagde den alt sjøl. Hadde en reinstallasjon av OS for noen uker tilbake. Dette var første spill som bel lagt inn. aha! Kan være som du nevner at serverne kjører 0.1 og ikke 0.1.1 Skulle reinstallere AsE i går men fikk bare ned preinstallasjonfilen. Når den forsøkte å connecte seg til UDPSOFT for å hente resten av installasjonen så fikk den en feilmelding om at downloadserver ikke var tilgjengelig. Hadde jeg hatt AsE opp å kjører så hadde alt vært så mye enklere. Får prøve å installere AsE i kveld igjen og se om det går bredre. Regner med at AsE har støtte for denne moden slik at man kan filtere på servere med riktig versjon?
Croyfer Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 AsE får selvfølgelig støtte for 0.1.1 - det kan kanskje bare ta litt tid før de oppdaterer filterene sine...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå