Gå til innhold

hjelp til kjøp av ny psu

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe ny psu da q-tecen min er elendig. Men hvilken? Har sett på Mist 480W.

På forhånd takk :!:

Endret av Ming Lee
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har selv en ThermalTake PurePower 560W og den går som en drøm. Har aktiv PFC som sikrer stabil volt-tilførsel til systemet ditt noe som er mye viktigere enn man tror. Viftehastigheten justeres automatisk etter temp.

ThermalTake Silent PurePower 480W - Butterfly kan også være et smart valg. Denne kommer i 2 modeller. Med Aktiv og Passiv PFC. Denne har også manuell viftestyring hvis man ønsker.

Begge har 2 S-ATA kabler. Alle er strømpa inn separert med farger. Stillegående er de også. Er muligens av de beste man får på markedet i dag.

De koster litt.....MEN PSU'en er ikke hvor man skal spare penger.

Endret av Aztro_Merkur
Skrevet

Stemmes i! Har 520 watts utgaven av den. Har ikke sett maken til stabile spenninger. 12 og 5 volten fra idle til full load rikker seg ikke i det hele tatt :dribble: Har også hørt fra noen som tester endel PSU's, at OCZ sin var nesten like god, og på noen områder bedre enn pc power and cooling! Løsningen med 2 skjermede molex kabler, sata, ekstern rail kontroll med kontrolllys, og chorme look på resten er jo også kjempeflott. Men jeg er kresen, og har selvfølgelig et litt å klage på... Det er en svak svak bi-lyd, antageligvis fra trafoen. Viftene er det ikke. Og apropos vifter, de støyer selvfølgelig noe mer enn min forrige PSU med 1 120mm vifte. Men akkurat det er jo helt innlysende, og gjelder for stort sett alle andre PSU med 2 80mm vifter. Dessuten liker jeg ikke den overgangen man må bruk på ATX-kontakten. Dog er det jo framtidsrettet, så når andre må sette på en overgang, kan jeg ta min vekk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...