g0b Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hei, jeg spiller for tiden diablo 2 lord of destruction på battlenet, jeg irriterer meg fordi det noen ganger lagger fordi jeg spiller fra cd ( som er original forresten).. Jeg har prøvd å lage iso av cden slik at jeg kunne spille fra harddisken uten lagging når cdrommen begyner å jobbe, men det viste seg å være vanskelig å lage en 1:1 kopi.. Jeg vurderer derfor å bruke en no cd 1.10 crack fra gamecopyworld.. men det jeg lurer på er om jeg kan få cd-keyen min sperret hvis blizzard skulle merke at jeg ikke kjører fra cdrom ? jeg har hørt om tilfeller av d2runner eller noe som har ført til at battlenet kontoer har blitt sperret, eller kanskje ikke dette stemmer ? for no-cd er jo ikke akkurat noen form for hacking, eller juksing i den forstand.. Setter pris på svar fra noen som har greie på detta
Excelsion Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvis du sender de mail og sier du bruker det, så banner de deg. Mange no-cd patcher innholder nemlig allverden med juks. Men så lenge du holder deg til å bare slippe cd'en og ikke skryter av det, så er det ingen fare.
Civilix Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvis du sender de mail og sier du bruker det, så banner de deg.Mange no-cd patcher innholder nemlig allverden med juks. Men så lenge du holder deg til å bare slippe cd'en og ikke skryter av det, så er det ingen fare. Jeg har brukt samme no-cd cracken siden 1.08(siste verson ligger på gcw, det er den med DLOAD.EXE) og har ikke blitt bannet enda. Synes det er rart at blizzard ikke har fjerna den kopibeskyttelsen, da laggen som kommer når maskina leser fra cd er livsfarlig med hardcore charer(mista engang en lvl82 asassin, ble drept av en zombie, det var surt).
SilverCRX Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Brukte selv Alcohol 120% til å ta backup av mine D2 cd'er, det fungerte fint. Man må bare velge rette rippemåten først.
JohnRichard Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 CloneCD tar 1:1 kopier, funker som fjell det - også på Battle.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå