Gå til innhold

RAM annbefalinger til high-end A64-system

Stigma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De har jo fortsatt 3700 EB inne, men bare ikke 2*512.. Kanskje det var de vi snakket om... Men du sa vel at EB var fjernet...  Også har de jo fortsatt 3500 som er bekreftet lev-dato på...

edit:

Da må du være litt mere spesifik slik at det ikke blir misforståelser som dette... Da tenker jeg på post nr 1 her der du skriver at EB er tatt bort. Men fint at du rettet opp de posten ovenfor denne :yes:

Hæ? De har noen 3500 EB ja, men de er jo lagervare. 3700EB gikk tydligvis tom i natt, for de hadde et par på lager i går (2x512). Jeg ser ingen E.B. med bekreftet leveringsdato...

Ok, vi snakker sikkert litt rundt hverandre... Men jeg ønsker meg 2x512 3700 E.B., og akkurat nå ser det ikke bra ut

HEHEHE

Ser nå at de ikke har noe særlig med EB inne hos netshop. Da jeg sjekket i morges hadde de det. Og snakket med netshop i dag tidlig ang ocz EB som de skulle få inn til uka...

(har sendt inn en DOA på ocz 3500 eb)

jaja

Kanskje de blir fjernet likevel?

Virker som det er mye rar info fra rundt om kring... Vi får bare vente å se. Men en ting er sikkert, OCZ skal ha bitch-slap hvis de slutter å lage den mest/best-selgende ram-brikkene sine.. det er jo bare så ufattelig dumt.

Vi får se hva somskjer i allefal:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...