[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg har lastet ned en del nye maps fra denne siden, og etter å ha lastet ned og pakket opp filene til der jeg tror er riktig, virker ikke spillet lenger. Vet noe hvilken mappe disse skal til? Jeg må tydeligvis gjøre noe feil....
Snorre Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Spør på Battlefield sin kategori. Mest populære spill/battlefield så får du sikkert hjelp av Croyfer. Orker ikke å sjekke nå.
Croyfer Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Maps (.rfa) legges her: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels KUN .rfa-filene skal legges inn i den mappa - hvis du har andre mapper der inne vil nok ikke spillet ditt starte opp, nei! Endret 5. september 2004 av Croyfer
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Maps (.rfa) legges her: C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BfVietnam\Archives\BfVietnam\Levels KUN .rfa-filene skal legges inn i den mappa - hvis du har andre mapper der inne vil nok ikke spillet ditt starte opp, nei! TAKK! Det er der jeg har lagt dem, men andre filer har fulgt med....
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) Vet du forresten hvordan jeg skiller forskjellen fra vanlige BFV maps og BFV WW2 maps? Eller kan jeg legge map for begge i samme mappa? Endret 5. september 2004 av [Atomic_Bomberman]
Croyfer Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) WW2-mapsa kommer i WW2-mod-mappa når du installerer MODden - der skal de være C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\Mods\BFV_WW2Mod\Archives\BfVietnam\Levels Endret 5. september 2004 av Croyfer
[Atomic_Bomberman] Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Har et nytt problem. Har KUN lagt inn rfa filene nå, men får bare oppstartsbilde og deretter tilbake til windows når jeg prøver å starte spillet....
Croyfer Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Har du nettopp fått dette problemet, eller har du nettop installert? Prøv å åpne denne fila C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con og forandre "renderer.allowAllRefreshRates 0" til "renderer.allowAllRefreshRates 1"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå