Lugmeister Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Er Hans zimmer som har laga filmmusikken til the rock, mission impossible 3. Tror det er hans som har laga til gladiatoren også.
Creeping_Death Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 The rock (får frysning av å tenke på den), Crimson tide, Braveheart, LOTR, Nightwish - Phantom of the opera (kanskje ikke en film but still...)
joolae Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Jeg synes filmmusikken til Titanic er ganske bra (uavhengig av hva man måtte mene om filmen). Men jeg pleier egentlig ikke legge merke til musikken når jeg ser på film, så jeg kommer ikke på noe mer akkurat nå.
ilex Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 en av tidenes beste: Basil Poledouris - Conan the Barbarian
NoWaX Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 glem ikke : Rocky Vangelis - Conquest of Paradise Strauss - 2001 Space Odyssey Theme American Beauty - Thomas Newman Beautiful Mind - A Kaleidoscope Of Mathematics Boondock Saints - Theme conair - theme Crimson Tide Theme - Hans Zimmer exorsist theme Boost Me (Gone in 60 Seconds) - Trevor Rabin Broken Arrow Main Theme - Hans Zimmer Last of the Mohicans: Finale - John Williams Orions belte - soundtrack Platoon Theme Song Schindler's List theme (John Williams) Starship Troopers theme Terminator 2 - Main Theme The Patriot (theme) Top Gun Theme Bad_Company - theme Trevor Rabin.. Dette må være blandt de desidert beste film themes jeg vet om... Lykke til i letingen...
NoWaX Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 glem ikke : Rocky Vangelis - Conquest of Paradise Strauss - 2001 Space Odyssey Theme American Beauty - Thomas Newman Beautiful Mind - A Kaleidoscope Of Mathematics Boondock Saints - Theme conair - theme Crimson Tide Theme - Hans Zimmer exorsist theme Boost Me (Gone in 60 Seconds) - Trevor Rabin Broken Arrow Main Theme - Hans Zimmer Last of the Mohicans: Finale - John Williams Orions belte - soundtrack Platoon Theme Song Schindler's List theme (John Williams) Starship Troopers theme Terminator 2 - Main Theme The Patriot (theme) Top Gun Theme Bad_Company - theme Trevor Rabin.. Dette må være blandt de desidert beste film themes jeg vet om... Lykke til i letingen...
Black Star Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Det er en GRUNN til at tre-ords regelen er her, og det er for å unngå uforståelige emnefelt. Å gå rundt den, er ikke akseptert. Stenges! Til informasjon... jeg fant på ett fint emnefelt på over tre ord i løpet av 5 sekunder: "Hvilken film har best filmmusikk?" Var ikke så vanskelig, var det vel?
Anbefalte innlegg