Gå til innhold

Bluescreen med Creative SB Audigy 2 ZS


Anbefalte innlegg

hei, jeg har akkurat reinstaller windows xp med servicepack 2.

jeg har Creative Agility ZS 2, med Creative inspire 7700.

Jeg installerte drivere for hovedkortet, og da installerte den drivere for lydkortet på hovedkortet, jeg har abit NF7, nå har jeg instyallert drivere, men Creative Agudigly Audio Prosessor(WDM) er desable, vis jeg akriverer den i windows norm, får jeg bluescreen, vis jeg akrivere den i safemode og starer på nytt henger den i oppstarten.

 

jeg tror det er det atte jeg må avinstallere driveren til lydkortet på hovedkortet, men jeg finner de ikke, på autiodevises er det det kun lyd kodec som heter noe med envidia.

eventuelt hvor finner jeg lydkort driverene som er til hvedkortet? sånn at jeg kan avinstallere/desable de!

 

Hovedkortet kjører også med en Envidia Dings,

 

 

Takker for alle kloke svar.

 

MVH en stakkar i nød.

 

EDIT: på Sound and audio devices propitis står det , NVIDIA® NForce Audio, men denne finner jeg ikke på devices manger, så jeg ikke blockere/fjerne den.

Endret av m-momr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det rekker jeg ikke, den forsvinner veldig fort, men nå har jeg funnet ut hvordan man avinstallere Nvidia Lydkortet, men det installeres automatisk når pc,en starter igjen, så jeg av slutter den med device mangager, og så havner lydkortet i unknown devisec, så desable'er jeg den derifra.

 

så nå skal jeg prøve og installere creative lyd kortet igjen, håper på posetive resultater :yes:

Lenke til kommentar

ok, på devoce mangaer er Nvidia audio codec desable, når jeg enabler den , kommer Nvidia Audio device frem, når jeg så desable'er Autio codec igjen, forsvinner Nvidia device! og Creaive Adigy porsessor kommer fram, og den installer seg selv, jeg må manult velge ctgame2k eller noe, også en fil som heter A3D.DLL da får jeg bluescreen.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre jeg, FAEN TA HELE WINDOWS DRITEN, FUCK DEG BILL GATES, DIN JÆVLA HOMO KUK! ! ! ! ! ! :evil::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad::realmad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...