Knotte Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hei! Jeg tenkte jeg skulle hente litt video snutter fra spill. Det eneste programmet jeg har funnet gir meg 100 000 kb filmsnutte på 19 sec film. Er det noen som har peiling på gode "recording" programvare som gir grei kvalitet og som ikke fyller hele PC'en etter noen minutter? Har testet Fraps (test version). Er det noen andre programmer der ute? Knotte
Toffypops Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 Du må redigere FRAPS filmer etterpå..pakke dem ned med et CODEC...... Gjelder ALL video-grabbing.. Bruk Virtual Dub og DivX for eksempel...
Toffypops Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Tips 2: FRAPS,Avisynth, VirtualDub, Pinnacle/Premiere/Vegas, DIVX/XVID = PERFEKT resultat med grabbing av videos Test grabbs kan du få ved å kontakte meg på MSN: [email protected] tuddelidu...
Zeph Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 Toffypops: Kva program foretrekker du til å komprimere filmer med? Har prøvd litt sjølv med Windows Movie Maker, men er alltid interessert i bedre komprimering, dog med god kvalitet.
Toffypops Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Tja..kommer ann på... Jeg synes jeg har mest kontroll i VirtualDub og får best kvalitet der...men for redigering er Vegas konge.... Toffy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå