Liestöl Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Det mangler en lydfil på den orginale bfv cden min Er det mulig kjøpte den på play.com Jaja litt litt morro med feilbrent cd åh må vente på nedlastinga av bin fila av cd1 for å kunne installere. spille. Andre som har kjøpt cder som det mangler filer på??
Croyfer Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hvordan oppdaga du at det mangla ei lydfil? Virker veldig rart at det skal mangle ei fil på CDen - sikker på at det ikke er ripe/støv på CDen? BTW: original-CDer brennes ikke - de trykkes =)
Liestöl Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Men det kommer opp at man ikke finner media lyd fil error. Den fila er enten skada eller er ikke der... Nei cden er heilt ny og ingen riper Ps Selv om man trykker så kan det komme feil... Lokal avisa er eit godt eksempel
Croyfer Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Hehe, er vel ikke helt på samme måte det trykkes da kansje, men feil skjer jo selvfølgelig! Prøvd å installere på en annen maskin forresten? Du får ny CD hvis du sender den inn til EA - eller du kan høre med plassen du kjøpte den
Liestöl Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Hehe, er vel ikke helt på samme måte det trykkes da kansje, men feil skjer jo selvfølgelig! Prøvd å installere på en annen maskin forresten? Du får ny CD hvis du sender den inn til EA - eller du kan høre med plassen du kjøpte den Er litt oppdatert på probleme nå... Cdene forstår ikke når dei skal bytte under installasjonen Hvis jeg bruker bin fil går det. Sist gang (før jeg formaterte) brukte jeg noen andre sine cder når jeg installerte siden jeg ikke fekk det til med mine. Men jeg har ikke dei nå og jeg stresser litt med å få ned bin filane for jeg skal spille clan pcw om ei lita stund (Dårlig tid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå