Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ønsker bedre online ytelse i Unreal T


Anbefalte innlegg

Er noob på dette, men vær så snill og kom med innspill likevel. Har forsøkt å søke på dette.

 

Har NGT Charlie 1700 Mbit. Husker ikke akkurat nå merket på routeren, men den er vel snart/ca 2 år gammel. Synes at forbindelsen opp mot UT servere på kontinentet (Danmark, Nederland, Tyskland) virker lite stabil, pingen kan variere stort. Det er kanskje dette som kalles spikes.

 

Hadde Telenor 704 kbit før i tiden, mener at online spillingen var bedre da mht. stabilitet og ping.

 

Hva kan jeg gjøre?

Bytte ISP, i såfall hvilken? Vil uansett ikke tilbake til Telenor. Endre innstillinger her eller der? Bytte router? Noe annet?? Trenger konkrete råd, litt inn med teskje!

Endret av Zardoz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med at NGT aldri har hatt nesten 2gigabits linje!..

 

 

Pet_Ter

har lest denne 10 ganger nå, fatter ikke hva du prøver å si.. :D

 

Men så er jeg syk idag også da : :roll:

trådstarter sie rhan har NGT Charlie 1700Mbit linje ... ble det bedre da? :p

 

og ang. din ping.. om du spiller en del og syns ping er viktig.. kom deg for all del VEKK fra NGT .. kjenner til disse såkalte pingspikes hos NGT.. har hatt 4-5 av dem her på 6mndr og da var det nok (de varte vel i nesten opptil 1 uke hver sånn til og fra før linja ble stabil igjen) så personlig har jeg godt over tyil Catch og vil i høyeste grad anbefale deg å bytte nå siden dem fortsatt kjærer kampanje (du får samme linje til samme pris + bedre support og fast ip)

 

/daC!

Lenke til kommentar
Takker for responsen. Ser ut til at det er NGT som f**ker opp forbindelsen. Skal sjekke ut bl.a Catch, som dere foreslår :)

 

Finnes det noen grep som jeg kan gjøre for å utnytte forbindelsen bedre, eller har det ingen hensikt?

ikke det jeg vet nei... jeg ga rett og slett bare opp etter en stund.

 

btw, om du kan få FirstMile der du bor så vurder dem og, de er omtrent på samme nivå som Catch ang. ping hvertfall :)

 

/daC!

Lenke til kommentar
Takker for responsen. Ser ut til at det er NGT som f**ker opp forbindelsen. Skal sjekke ut bl.a Catch, som dere foreslår :)

 

Finnes det noen grep som jeg kan gjøre for å utnytte forbindelsen bedre, eller har det ingen hensikt?

ikke det jeg vet nei... jeg ga rett og slett bare opp etter en stund.

 

btw, om du kan få FirstMile der du bor så vurder dem og, de er omtrent på samme nivå som Catch ang. ping hvertfall :)

 

/daC!

Firstmile er ikke tilgjengelig for meg ennå, men Catch er det :) Synd at jeg fortsatt har kontrakt på den j**** NGT linja :(

Sniperdybe, er du grei og gir meg en link til den siden du nevner?

 

edit: türkleif

Endret av Zardoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...